exclusieve rijfoto's van mij op Greg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 14:41

ik heb ook es een welsh ingereden en die was heel bang dus om het minste of geringste sprong die de lucht in en steigeren maar het is helemaal niet eng als zo'n klein hengstje de lucht in gaat het is veeeeeeeel enger als een paard van 1.85 de lucht in gaat...maja ze blijven leuk die kleine pony'tjes

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 14:43

SanneVD schreef:
Wow wat een vet beest!!
Dat rood staat hem goed zeg.
Dat verschil 1.25 en 1.70 zie je niet veel van, ja je lijkt een beetje groot maar te groot niet.

Wat rij je met hem als je rijd? buiten? springe? dressuur?

Lijkt het zo of is het zo: hangt die erg op je hand??


xxx Sanne


Nou als ik hem rijdt is het eigenlijk veelal buiten.
Voor dressuur goed te kunnen rijdt ik hem niet genoeg en das ook niet makkelijk met zo een kleine Hij zit ontezettend vast op links, rechts gaat nog maar is eigenlijk ook niet te doen...maar wat wil je als je een keer per maand dressuurmatig nog wat wordt getraind en voor de rest buiten mag gaan crossen en op de wei mag staan }> Zou ik ook niet soepeler op worden...

Tis zo een prulwerk wat je in handen hebt maar wel leuk Haha!

Vroeger sprong ik wedstrijden met hem, toen ie nog in conditie was sprong hij over zijn eigen stokmaat!! Nou kan hij dat allemaal niet meer..misschien als hij terug wat soepeler zou zijn dan wel.

Dat van dat hangen valt wel mee hoor, normaal rijdt ik hem niet op die wei en dan denkt ie al vlug dat hij enkel heel hard mag gaan en scheuren door de bochten Extreme duivel Twas dus een tegenvaller voor meneer dat hij braaf in de hand moest proberen te lopen en dan probeert ie ook telkens om de teugels uit je handen te hangen dat hij er snel vandoor kan gaan (dan gooit hij al z'n gewicht op het bit zeg maar en dan gaat ie er vandoor) Haha! dus die indruk die je hebt kan voor sommige foto's best op gaan.