Gisteren zijn er weer foto's gemaakt van het rijden. Viralda was al wat moe, omdat ik haar wat langer gelongeerd had (was nodig, want ze sprong steeds in de verkeerde galop, dus tja, dan moet je wel doorgaan tot dat goed gaat) Hierdoor ging het niet super, maar wel al een stuk beter dan de eerste keer.
Ik zit er voor de vierde keer op. Het vorige topic is een week geleden. Geen idee of er verschil te zien is, maar dat kun je zelf beoordelen.
De foto's staan op volgorde:
Stappen linksom
1.

Draven linksom
2.

Draven rechtsom (ja ik probeer bij het lichtrijden altijd uit of ik met mijn hoofd bij het dak kan ja

3.

Dit vind ik een leuke foto, beetje jammer alleen dat mijn handen op mijn benen liggen.
4.

In draf op X op de grote volte van hand veranderen. Dit dus net het moment waar ik paard naar rechts wil stellen en dat vindt ze moeilijk, vandaar dat ik zo achterlijk zit met mijn been

5.

Stapje tussendoor
6.

Paard werd al écht moe, dus mocht d'r neus de lucht in en gingen we beetje afbouwen
7.

Linksom hetzelfde verhaal. Paardje al een beetje moe, maar nog net niet klaar.
8.

Van draf naar haaaa-HALT!
9.

Volte nummer 500
10.

Van halt naar drrrrrraf. (vindt ze trouwen heel erg leuk!)
11.

Stappen op binnenhoefslag. Cameramevrouw was wel héél erg gek. Paardje snapte niet dat ze gewoon door moest lopen terwijl er iemand met een gekke flitsdoos voor haar uit liep

12.

En moe:
13.

Brand maar los! Mijn houding is soms zwaar niets, dat heb ik wel al gezien, maar onderbouwende kritiek (overal over) mag altijd! Kunnen we alleen maar van leren.