mijn moeder heeft wat foto's gemaakt en ik was wel benieuwd naar jullie commentaar

Ik spring helemaal niet vaak en dit was in een les en de tweede keer dat ik met Goldie sprong. Verwacht geen wonderen, ik doe ook maar mijn best.

Ze had een keertje geweigrerd, omdat ik zelf eerst een beetje twijfelde, maar het is allemaal super gegaan!!!!
Ik vond het heel geslaagd en merkte ook dat Goldie het naar haar zin had, ze wordt echt enthousiast van al die hindernissen

genoeg gekletst hier de foto's
ojaa, Goldie is van Goldflower hier @ bokt

Haaj, ik ben Goldie de super Pony

Ben ik niet mooi?

Heej Nev, waar blijf je, ik ben er al overheen hoor!

Jah, nu spring jij juist weer te vroeg Nev, echt geen timing die ruiters van tegenwoordig.

Joepieeeeeeeej

Billetjes uit het zadel

Kijk hoe goed ik het kan, knappe pony ben ik

(Deze wil ik graag op mijn kamer

Mijn laatste sprong, Doeei

Ik heb natuurlijk nog veel meer sprongetjes gedaan, maar dit is gewoon een kleine selectie

De laatste sprong heb ik een keertje gesprongen en dat is het hoogste wat we gedaan hebben, ik keek er zelf van op dat we dat konden.

Ik ben super de puper trots op Goldie en ze heeft een grote emmer vol penen gekregen als beloning en natuurlijk een dikke knuf

We mochten ook een keertjre alle sprongetjes achter elkaar nemen in een volgorde die je zelf mocht bedenken, dat was echt heel leuk.
een geslaagde ochtend voor mij iig en ik denk ook wel voor Goldie.