MOET JE KIJKEN DIT IS TOCH NIET NORMAAL!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mukkes

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Fryslân

MOET JE KIJKEN DIT IS TOCH NIET NORMAAL!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 09:37

ik was even op internet aan het zoeken voor een paar leuke plaatejs dit is het resultaat. kan aleen niet zeggen dat dit leuke plaatjes zijn.
dit is toch niet normaal zoiets doe je toch niet??

Afbeelding
Afbeelding
Aangereden en voor dood achtergelaten waarna een telefoontje richting de ezelopvang werd gepleegd dat 'zojuist' een ezel was aangereden en ergens lag. Bij aankomst was dit het beeld dat we zagen. Deze ezel heeft al enige dagen dood langs de kant gelegen voordat iemand op het idee kwam het ezelpark in te schakelen.

Afbeelding
Edele dieren als paarden die werden achtergelaten om dood te gaan. Geen water, gras of wat ook in de buurt.

Afbeelding
Dit volwassen paard werd aangetroffen op een verlaten plek. Het edele dier was gruwelijk verminkt door, naar later bleek, enkele dronken lieden die na uitvoerig drankmisbruik een 'feestje' wilden houden op een strand.Dit dier werd ernstig mishandeld en vervolgens gevild voor een barbecue 'feestje' van enkele ernstig gestoorde lieden. Uiteindelijk is de identiteit van twee van hen via getuigen achterhaald waarna de lokale politie alsmede justitie de zaak heeft overgenomen. Deze twee lieden werden veroordeeld tot vijf jaar gevangenisstraf, wegens diefstal, geweldpleging, mishandeling en dronkenschap.

sorry dat ik dit er op bokt zet maar ik kon het gewoon niet laten je moet die mensen die dit gedaan hebben de doodstraf geven...

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 10:15

AAAAAAAH wat zielig dit moet een keer stoppen!! we moeten er iets aan doen MAAR WAT????

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 10:29

Tja..het is zielig maar als je de regels leest van de Mededeling zie je dat er niet zomaar plaatjes van andere dingen op moesten staan..plus dat het ook al is op bokt heeft gestaan voor een deel..dusseh kans dat het word gesloten is groot (maar verder vind ik het inderdaad te gek voor woorden Boos! )

xMandyx

Berichten: 62
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 11:02

Dit is echt te erg voor woorden, vreselijk dat zulke dingen gebeuren...
Je mag idd niet zomaar foto's plaatsen op bokt, maar of dit nou echt 'zomaar' foto's zijn... :/

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 11:04

heetf er inderdaad al vaker op gestaan, vandaar een slotje