Ivanka als fotomodel *ahum*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 19:01

Rosanne"]
ik vind hem (??of haar??) er juist heel goed uitzien en het ziet er ook goed uit zoals jij erop zit hoor..
[/quote]

Ivanka is een merrie, haar dus *LOL*

Ik vind haar er ook goed uit zien (niet om op te scheppen hoor Knipoog ). Vandaag ging ik haar eten geven en toen kreeg ik een kusje Lovers Zooo liefff Lovers

[quote="Rosanne schreef:
maarja als ze dat zeuren niet kunnen laten kijken wij er maar niet naar he? Haha!;)


Haha Haha! Idd, dat doen we dan maar niet meer, maar toch...ik vind het toch "vervelend" dat ze denken dat ik er niet goed voor zorg qua hoeven!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 19:04

Ja...ik reageer er ook altijd op hoor..ze moeten maar niet zeuren ik krijg ook wel is gezeur nou dan krijgen ze een grote bek terug hoor (sorry Lips are sealed )

maare is inderdaad lieff van dat kusje.. Lovers waarneer krijgen we rijfoto's te zien???? Lachen Lachen

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 19:05

Ze ziet er al(nog) beter uit dan helemaal in het begin! Party!!

Ik vind het een hartstikke leuk paard, geniet maar van haar!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 19:06

Joh, ik ben altijd heel zuinig op de hoeven van mijn paard, maar nu is hij met die hitte in een week tijd over z'n ijzers heengegroeid. De smid heeft ook pas volgende week woensdag tijd. Tot die tijd ziet het er niet uit. Ik baal als een stekker, maar het is gewoon niet anders.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 19:42

het lijkt wel of ze hier alleen maar komen om te kijken of er misschien wel iets mis met het paard is.. ze kijken alleen naar de "negatieve" dingen en kijken niet naar de4 leuke dingen waar ij misschien wel heel erg trots op bent!
ik snap niet wat zulke mensen doen hier... nou ja *diepe zucht* laten we daar gewoon maar niet meer op reageren!

een leuk paard hoor! dat hoofdstel komt me heel bekend voor *LOL* waar heb jij hem vandaan??

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 20:51

marfiek schreef:
een leuk paard hoor! dat hoofdstel komt me heel bekend voor *LOL* waar heb jij hem vandaan??


Bij ruitershop Naalden in Rucphen Lachen Hoofdstel is een onbekend merk, maar kostte me maar €26! Lachen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 20:52

Rosanne schreef:
maare is inderdaad lieff van dat kusje.. Lovers waarneer krijgen we rijfoto's te zien???? Lachen Lachen


Die zijn een paar weken geleden ook te zien geweest, toen ik er voor de 1e keer op zat. Maar binnekort zal ik mn mams nog eens meenemen naar Ivanka om foto's te maken Lachen