Pablo was boos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Pablo was boos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 21:33

Vandaag ging het meisje wat Pablo gaat doen als ik op vakantie ben proefrijden op Pablo.
Meisje is denk een jaar of 15, heeft een e-pony die maar een paar cm kleiner is dan Pablo, een moeder met ook een eigen paard, heel fanatiek.
Ze begon heel voorzichtig op Pablo. Wat hij best vond (en ik ook want ik hou er niet van als ze meteen gaan rukken en plukken). Maar Pablo vond het wel heel erg best. Wat een klier is het dan, hij zwaaide alle kanten op, vond de pony's in de wei veel interesanter en was even heel boos toen ze er wat meer aan ging rijden:

Afbeelding
Afbeelding

Gelukkig ging het daarna steeds beter:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor de vakantie rijd ze hem nog een keer en dan zal het wel vanaf het begin beter gaan.
Omdat als ik ga ik niet zeker weet of hij elke dag op wei kan (ivm weer) vind ik het beter dat hij ook wat gereden wordt. En dit meisje verttrouw ik er wel mee, die is zo trouw en fantiek met haar pony.

Even totaal iets anders: Mijn zadel schuift volgens mij naar voren. Pablo is behoorlijk rond dus het glijdt vrij makkelijk. Als ik hem verder naar achter schuif gaat hij met het rijden toch weer naar voren (daar is de buik dunner dus ook wel logisch). Zou anders opvullen helpen of het is gewoon Pablo's bouw? Zadel is overigens op hem aangemeten (bijna 3 jaar terug) en de fysio vond het goed liggen (hij heeft geen last van rug of ergens drukkingen btw). Als je het voelt na het rijden is ijn schouder nog net voor het zweetblad maar op de foto's vind ik het er niet mooi uitzien.


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 21:37

haha, grappig he, dat ze dan ff praatjes krijgen en gaan testen of je blijft 'hangen' enzo..
maaar het meisje kan 'm best goed rijden denk ik, ze zit er iig netjes op volgens mij!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

wahhhhhhhhhhhahahaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 18:48

Hhahah leuke foto's heb je die van een digitale camera gehaalt of zo?
Echt heel leuk om te zien.
Niet zo fijn voor de ruiter uieteraard, maar zo te zien en te horen was het goed afgelopen..

groetjes Monique

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 09:03

Haha Pablo speelt voor bok(t) paard Haha!
Maar het meisje krijgt hem wel aan het lopen zo te zien zeg Cool

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 09:12

hahaha wat ziet dat er grappig uit!gelukkig ging het op het einde wat beter!

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 09:47

Dat meisje rijd wel goed hoor! Een staartriem kan voorkomen dat je zadel naar voren gaat schuiven. Ik denk niet dat het iets met je zadel te maken heeft ( maar dat kan ik zo natuurlijk niet zeggen he!)

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers