Helaas vanwege donkere bak (en het feit dat wij als ruiters een flits waarschijnlijk niet gewaardeerd zouden hebben
) volgens Jos geen mooie foto's.Ik ben er desondanks erg blij mee.
Het verhaal achter het paard is lang... Ik ben gruwelijk blij dat ik uberhaupt mee kon rijden. Losrijden was niet fijn, ruim 10 paarden in een 20x40 bak is voor dit paard echt teveel en ipv lekker voorwaarts rijden ging hij steeds op de rem. Hij kan zo bang zijn..

Anyway, met weinig vertrouwen de ring in (hij was nog lang niet los, wilde niet galopperen enz), maar zo stoer als hij naar binnen stapte gaf mij weer moed. De foto's zeggen denk ik alles wel verder:

Baas... het is daar echt.... ENG! (tribune, bloembak, auto....)

baas zegt: "braaaaf paard, braaaf paard"

wijken

"rechtrichten" na wijken andere kant op...
hij was zo bang en dus zo stug
maar kijk dat koppie, hij deed ook super zn best

en ik denk dat mijn gezicht hier alles zegt: de opluchting dat het voorbij is, maar aan de andere kant was ik zo blij.
Hij liep mee, hij deed zn best, was bang, maar blokkeerde niet, draaide niet om of wat dan ook...
Ik was niet tevreden over de proef, er kon zoveel beter (behalve halsstrekken, dat ging zo fijn dat ik gewoon niet wilde stoppen, zat echt te genieten. Was ook een 8
) Je ziet ook aan alles: mn handen breed, paard weinig door zn lijf.. maar gezien de omstandigheden ben ik helemaal happy.en met 181 punten en een 5e plaats (daarmee net buiten de 4 prijzen die er waren) mag ik ook zeker tevreden zijn
En nu weer rustig verder trainen, sterker maken, opbouwen enz...

en t is je vergeven dat je met losrijden meer stilstond dan rondreed..
hihi
)
En jij (en de rest) steeds maar lief om me heen rijden...