dit is mijn shettie
een merrie
1ster!!!!!!!!
goed he ze is echt lief maar echt ondeugend ik heb in mijn eerste week met haar er 34 ongelukken mee gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:ik heb mijn eigen handelstal fokstal en trainingstal en ik verkoop me paatrden door. ik laat ze ook dekken dat is meestal rond de 1500 euro en ik verkoop ze tussen 10.000 en 50.000
het zijn zeer goede sportpaarden dressuur en springpaarden. ze komen vaak hoog en bij profesionele ruiters te recht. ze verschijnen vaak opo grote concourses . maar de kwaliteit is dus echt heelbelangrijk voor de prijs
x_britjj_x schreef:[img]
dit is mijn shettie
een merrie
1ster!!!!!!!!
goed he ze is echt lief maar echt ondeugend ik heb in mijn eerste week met haar er 34 ongelukken mee gehad
XxSultanxX schreef:34 ongelukken in 1 week?jah tuurlijk.ik heb in al die 6 jaar dat ik rij nog niet eens zoveel ongelukken gehad!!!
haha
o0o_Jade_o0o schreef:
ik heb mijn eigen handelstal fokstal en trainingstal en ik verkoop me paatrden door. ik laat ze ook dekken dat is meestal rond de 1500 euro en ik verkoop ze tussen 10.000 en 50.000
het zijn zeer goede sportpaarden dressuur en springpaarden. ze komen vaak hoog en bij profesionele ruiters te recht. ze verschijnen vaak opo grote concourses . maar de kwaliteit is dus echt heelbelangrijk voor de prijs
wat moet ik me daar bij voorstellen??

Misschien moeten jullie eens een keer een kijkje nemen hoe het erbij haar uitziet
Misschien is ze dr shet, haar roze strikjes er weer in doen (beetje gekke zin
) 

..

manniejJ schreef:
Flying_Angel schreef:Maar na al die ongelukken vind ik het dapper dat je je niet laat kennen en er toch maar weer opstapt
Dapper meisje