nieuwe fotos van mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:26

ja hoor ligt allemaal aan mij. zal ik dan maar meteen zelfmoord plegen, heb je ook geen last meer van me.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:26

na een keer zeggen dat jij lau mager vind, wat ze absoluut niet is is wel genoeg wij zeggen toch ook neit 100000 keer dat wij je dik vinden ofzo iets dergelijks
en nu kappen dermee
lau ik vind dat je ook hele leuk kleren heb Party!!

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:31

Jongens jongens.
Laura ziet er prima uit, ze is 14, en groeit echt nog wel een beetje bij. Scarlet is 15, ziet er ook goed uit, maar is wat dikker, so what. Dat puppyvet gaat er misschien nog wel af, en anders behoort ze bij de wat gevuldere mensen. Die moeten er ook zijn toch? Het kan nog veel erger hoor. Maar om nou op elkaar te gaan zitten hakken om die paar kilootjes vind ik erg kinderachtig. Sommige mensen hebben aanleg om dik te worden en anderen niet. Daar kun je niks aan doen, behalve er mee leren leven.
Dus allemaal kappen nou, niet zo kinderachtig doen, dat verpest een topic en daar hou ik niet van

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:28

Ik vind het mooie foto's hoor Lau!
Ik vind dat je een mooi figuur hebt, ik ben ongeveer net zo. Maar ik ben 1.78 en weeg 50 kg. Dat is pas mager, maar ik kom niks aan, hoeveel ik ook eet. Scheve mond

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:52

_Scarlet_ schreef:
ja hoor ligt allemaal aan mij. zal ik dan maar meteen zelfmoord plegen, heb je ook geen last meer van me.


Nee, doe dat maar niet. Ik wou jou ook niet zo erg kwetsen, teminste dat was niet mijn bedoeling en ik had verwacht dat je er toch niets om zou geven.... Maar ok, laten we alsjeblieft hierover ophouden het slaat eigenlijk nergens op. Verward

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:56

_Scarlet_ schreef:
euhm, slank? dit heet toch echt mager hoor...


Zulke comentaar moet je je niet aantrekken Haha!
Ik heb het vroeger ook vaak kunnen aanhoren (en nu nog) maar zulke opmerkingen wijzen op jaloezie Schijnheilig .
Je bent zeker niet mager, gewoon slank net zoals er wel 100'en meisjes zijn, maar sommige mensen hebben het daar blijkbaar moeilijk mee...
Zijn verder wel leuke foto's hoor, je zou nog fotomodel kunnen worden zo geniek Haha! als je foto's van mij ziet Clown

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:18

hmm erover ophouden, nog ff 1 ding zeggen over berichie hierboven...
dus als mensen zeggen dat ik dik en lelijk ben is dat ook jaloezie Knipoog

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:36

niemand is echt lelijk! Het gaat om wat je uitstraalt en niet om hoeveel kilo je weegt!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 14:44

laurake schreef:
Zijn verder wel leuke foto's hoor, je zou nog fotomodel kunnen worden zo geniek Haha! als je foto's van mij ziet Clown


vroeger ben ik wel fotomodel geweest, toen ik ..ik zou eigenlijk niet weten hoe oud ik toen was, 9 jaar ongeveer denk ik.
toen heb ik in het blad van de V&D gestaan Haha!
maar ik vind(en vond!) het niet zo leuk om serieus voor de foto te staan, toen deze fotos werden gemaakt waren we gewoon wat lollog fotos aan het knippen Lachen
maar net als bij fotomodellen zeggen ze van 'lachen', 'nee minder', 'nee meer' afschuwelijk...
mn zus is trouwens wel fotomodel *LOL*

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:51

ik vind dr helemaal niet mager Verward
ik ben ook zo dun geweest alleen toen ik aan de pil ben gegaan ben ik 10 kilo aangekomen.....maar dan nog ben ik niet zo heel erg dik (ben 1.88 m en weeg 65 kilo....verder zie ik er heel erg dun uit maar heb tog wel een "zwembandje" *LOL* )
er zijn heel veel mensen die er net zo goed als haar uit zouden willen zien

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:48

Wat kunnen jullie allemaal zeiken zeg, maar Boogiegirl zet hier haar foto`s neer, en kan dus positieve en negatieve opmerkingen krijgen.
Ik vind haar persoonlijk wel een mooi figuurtje hebben ,maar echt een kinderfiguur. Iedereen is anders, ik weeg waarschijnlijk 2 x zoveel als haar (weet effe niet wat je weegt) en er is helemaal niemand die problemen heeft met mij. Heb 2 maanden geleden modeshow gelopen en 3 weken geleden een fotosessie gehad voor een modellenbureau.... allemaal kei leuk (wel voor grote maten dan he...)
Laat iedereen in zijn waarde.... en ehh.. Scarlet, met jou is ook niets mis.
Ieder zijn eigen muziek, kledingsmaak, enz......
Persoonlijk ga ik geen 10 foto`s hier neerzetten van mezelf, mensen die dat wel doen vinden zichzelf geweldig, denk ik... je kunt wel grappige foto`s plaatsen, maar van die pose foto`s..... tja, ik zou het niet doen...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:59

Nathalie schreef:
Tegenwoordig vallen de jongens op slanke meisjes hoor! Heeft in heel veel bladen gestaan dat dat echt weer in wordt!


hmm ik vind het onzin maarja, en van het tweede gedeelte van mijn quote: Door zo'n soort teksten in tienerbladen te zetten krijg je tieners die te weinig gaan eten en drinken en zichzelf misschien wel anorexia of boulimia (of zoiets) aandoen.... en ik vind Laura helemaal niet mager hoor, gewoon een normale tiener in de groeifase. Leuke foto's!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:06

ik ben het met je eens Sypheron,
Wat een bullshit ! Jongens die wat ouder zijn, gaan in 9 van de 10 keer voor het karakter.... ze kijken natuulijk wel naar het uiterlijk... in de eerste instantie wel, maar dat slank weer in wordt en dat jongen van tegenwoordig alleen op slanke meisjes vallen..... gelukkig heb ik een lekker menneke, waar ik al 5 jaar verkering mee heb... als alle jongens op slanke vrouwen vallen, zag het er maar sneu uit voor mij....

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:06

jongens jongens
ze heeft een heel leuk figuurtje, wees er maar trots op hoor!!! Ze is inderdaad pas 14 en ja, het is een "kinder"figuurtje en ze zal misschien nog wel iets uitgroeien, maar misschien ook niet. Boogiegirl; trek je er niets van aan, de meesten vinden je mooi hier en al hadden ze dat niet gevonden, dan niet toch? Ach, ik was weer te dik volgens een ander bokker (zie: voor het eest in haar leven een buitenrit) , dusse joh, laat lekker waaien dat commentaar.
JE BENT WIE JE BENT en laten de mensen je zo lekker accepteren he!!!
YOU GO GIRL!!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:21

laurake schreef:
Je bent zeker niet mager, gewoon slank net zoals er wel 100'en meisjes zijn, maar sommige mensen hebben het daar blijkbaar moeilijk mee...


Daar hebben sommige mensen het inderdaad moeilijk mee.
Waar onder ik dus. Ik heb vetrollen op mijn buik (ik ben 1.68m en weeg 67 kg)
Ik houd best wel van een beetje (hoe zeg je dat?) 'sexy'gekleed gaan, zoals Boogiegirl. Maar dat is gewoon geen gezicht bij mij als ik een kort truitje aanheb!

Dus elke keer als ik slanke mensen zie, dan denk ik: nu ga ik echt afslanken! Maar het is zo moeilijk, zo ontzettend moeilijk.
En dan heb ik het er inderdaad moeilijk mee als er iemand is met een prachtig figuur, die kan eten wat ie wil.
Terwijl ik me schuldig voel bij alles wat ik eet en overal op moet letten en dat ik altijd honger heb en nooit een kg afval! Huilen

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:23

id: hou er dan gewoon mee op, accepteer jezelf zoals je bent...of ga naar een diëtiste, werkt sowieso veel beter...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:40

Of als je je zelf te dik vind ga lekker naar de sportschool, zoals ik! Ik ben in 2 maanden 10 kilo afgevallen, door gezond en genoeg te eten en veel te sporten!

En btw, iedereen is mooi op zijn eigen manier!
Ook Scarlet dus!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:07

Shaienne"]
[quote="laurake schreef:
Je bent zeker niet mager, gewoon slank net zoals er wel 100'en meisjes zijn, maar sommige mensen hebben het daar blijkbaar moeilijk mee...


Daar hebben sommige mensen het inderdaad moeilijk mee.
Waar onder ik dus. Ik heb vetrollen op mijn buik (ik ben 1.68m en weeg 67 kg)
Ik houd best wel van een beetje (hoe zeg je dat?) 'sexy'gekleed gaan, zoals Boogiegirl. Maar dat is gewoon geen gezicht bij mij als ik een kort truitje aanheb!

Dus elke keer als ik slanke mensen zie, dan denk ik: nu ga ik echt afslanken! Maar het is zo moeilijk, zo ontzettend moeilijk.
En dan heb ik het er inderdaad moeilijk mee als er iemand is met een prachtig figuur, die kan eten wat ie wil.
Terwijl ik me schuldig voel bij alles wat ik eet en overal op moet letten en dat ik altijd honger heb en nooit een kg afval! Huilen
[/quote]

Hier ben ik het mee eens. Veel mensen hebben het moeilijk met het feit dat sommige meisjes wel slank zijn maar hun niet. En mijn vinger wijst nog altijd naar de tv als aanstichter van dit alles. Dat zijn pas mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is Misselijk

En tja, veel meisjes hebben het er dus moeilijk mee omdat ze denken dat jongens alleen maar op slank vallen. Zo heb ik ook gedacht, maar ik heb nu mooi wel het lekkerste ding van de wereld aan mijn hand lopen Lovers Haha!

Laura en scarlet zijn beide mooie meisjes. Je bent pas lelijk als je je ook zo gedraagt

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:10

_Scarlet_ schreef:
sinds wanneer is zo mager mooi? sorry da'k beetje bot ben maar...


Ik vind het niet mager. Is gewoon slank!! Maarja ieder eigen mening! Toch?? Verward

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:12

_Scarlet_ schreef:
hmm erover ophouden, nog ff 1 ding zeggen over berichie hierboven...
dus als mensen zeggen dat ik dik en lelijk ben is dat ook jaloezie Knipoog


Ok, dit is ook de laatste keer ik erop reageer.
Tis om te beginnen niet omdat je dik bent dat je dan meteen lelijk bent, mollig vindt ik net mooi, vet is dan weer wat anders...
Ik wou enkel maar zeggen dat personen zoals boogiegirl en ikzelf ook vaak zo van die opmerkingen krijgen over je heupen bijvoorbeeld..."gut je bent zo smal en blablabla" (je kent dat wel) en als je dan naar hun kont kijkt weet je meteen waarom ze zoiets zeggen...niet dat dat lelijk is, brede heupen vindt ik tot op zeker punt heel mooi en heel vrouwelijk maar vindt het enkel banketstaaf dat somige mensen het altijd nodig vinden om opmerkingen te geven over delen van jou lichaam waar ze zelf wat minder tevreden mee zijn (en tja, bij hele slanke meisjes worden die opmerkingen nogal snel naar de kop gesmeten vindt ik..dat wijst op jaloezie lijkt mij)
Je zou dus in wezen best gelijk kunnen hebben met wat je hierboven zegt doch wordt daar volgens mij dan weer anders tegenaan gekeken, das eigenlijk raar als je der zo eens bij stil staat.. Verward
Oh ja, nog iets, als een mollig meisje nou een foto had geplaatst was er volgens mij geen antwoord gekomen van "je bent best wel een beetje mollig" of iets in die aard, tvalt me op dat dat bij slanke meisjes wel/vaker gebeurd, die worden vaak meteen bestempeld als mager, dik zeggen ze volgens mij niet zo vaak of vergis ik me?(toch niet op een forum als deze bedoel ik hé)
Maar ach laten we er nou ook maar over ophouden, je bent wie je bent en zolang je je daar goed bij voelt maakt het toch allemaal niets uit?
Laat iedereen in z'n waarde en laten we het nou over leuke dingen hebben. Knipoog

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:17

Sheerza"]
[quote="_Scarlet_ schreef:
goh waarom zou ik me nou bedreigd voelen als ik ronduit lelijk wordt genoemd omdat ik misschien iets dikker ben....

"iets dikker" nou ik zie duidelijk verschil tussen jullie en laura is een knappe meid en jij Lips are sealed
[/quote]

Ik weet niet wat je precies met die smilie bedoelt,maar het zal wel beteken dat je Scarlet lelijk(er) vind.Ik vind haar echt niet lelijk hoor!Geef jij anders eens een foto waar we kunnen beoredelen!En ik vind Scarlet trouwens helemaal niet dik!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:22

sorry scarlet ik wist niet dat er nog 2 pagina's waren. Mijn excus!! Haha!
Schijnheilig

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:37

Spirit schreef:
Ik vind het mooie foto's hoor Lau!
Ik vind dat je een mooi figuur hebt, ik ben ongeveer net zo. Maar ik ben 1.78 en weeg 50 kg. Dat is pas mager, maar ik kom niks aan, hoeveel ik ook eet. Scheve mond

ja ik heb ook dat probleem ben 16.3 ong. en weeeg 42 kg..
ik kom gewoon nix aan!!

Ja Laura supermooie foto's!!!
je hebt ook mazzel een goed karakter en een goed uiterlijk..
laat _scarlet maar zeuren!!! ieder zijn eigen smaak maar die hoef je niet op iemand te uiten als dat negatief is..zeg dan gewoon nix!!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:44

Boogiegirl"]
[quote="laurake schreef:
Zijn verder wel leuke foto's hoor, je zou nog fotomodel kunnen worden zo geniek Haha! als je foto's van mij ziet Clown


vroeger ben ik wel fotomodel geweest, toen ik ..ik zou eigenlijk niet weten hoe oud ik toen was, 9 jaar ongeveer denk ik.
toen heb ik in het blad van de V&D gestaan Haha!
maar ik vind(en vond!) het niet zo leuk om serieus voor de foto te staan, toen deze fotos werden gemaakt waren we gewoon wat lollog fotos aan het knippen Lachen
maar net als bij fotomodellen zeggen ze van 'lachen', 'nee minder', 'nee meer' afschuwelijk...
mn zus is trouwens wel fotomodel *LOL*
[/quote]

en hoe oud is je zus? Schijnheilig
als dat een ouwere versie van jou is dan eeh.. erm Kwijl Kwijl Lovers

Tutu

Berichten: 57
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:51

bah, dat zijn van die walgelijke opmerkingen!!!! Haha! Haha! hahahaha die hoort eigenlijk bij een van de topics op KH

beetje pedo actie vind jezelf ook niet?????
verder geen commentaar op de foto's, alleen die 2e is een beetje 'Nasty girl' als je snapt wat ik bedoel...