Wordt dus een stukje korter dan eerst...Vooraleer ik de foto's plaats, eerst even dit:
1) Wat betreft het paardje: ze is pas sinds januari onder het zadel en inmiddels 203 dagen drachtig. We verwachten haar veulentje 11 maart 2007

Verder wordt ze ook niet echt super dressuurmatig gereden, we zijn meer bosscrossers
en was het alweer een dikke halve maand geleden...2) Wat betreft de ruiter (ik dus) en de rest: ik rijd sinds een tijdje boomloos en hoewel ik eerst niet zoveel verschil merkte tussen met boom en zonder boom, ben ik er nu rotsvast van overtuigd: voor mij niets anders meer dan boomloos!!!
Gisteren kon ik de verleiding niet weerstaan, want mijn vriend heeft een nieuw zadel gekocht mét boom: een prestige d'italia explorer.
Het leder is nog spiksplinternieuw (2de rit ermee) en extreem glibberig. De beugelophanging is voor mijn gevoel te ver naar voren, dus was ik eerst lang gaan zitten, zodat ik me niet zo in een houding gedwongen voelde, maar dat was uiteraard ook geen goede oplossing
Doorzitten was een ramp, hoewel ik daar eigenlijk goed in ben, raakte ik helemaal verkrampt (mede door het glibberige en het wegglijden
)Nouja, was erg ontevreden dus in het geheel.
En wat ik pas echt raar vond: op het eind zat ik rechts 3 gaatjes korter dan links en toch rechts nog langer na een tijdje
dat snap ik echt niet...Aankomst aan de manege, eerst even poseren

Eerst nog even rondgestapt door de piste en wat figuren gereden, maar daar heb ik geen foto's van, dus hier maar meteen wat meer actie

Proberen doorzitten
(wat dus écht een ramp werd)
Galop

Tussendoor weer even een rustige oefening, halthouden en vervolgens stapje voor stapje voorwaarts gaan.

Galopje in de andere richting

Stappen

Volte

Nog wat draven

En galop op haar moeilijke kant nog eens inoefenen (ze springt nog niet altijd correct aan)

En tot slot nog een lonesome-indian-foto

Kritiek is uiteraard welkom, maar hou het netjes

geprobeerd. Maar als ik korter zat, had ik weer het gevoel dat ik stoelzit aannam...