Vandaag naar Oosteind geweest, zag v.d week bij toeval dat er nog plek was op de lijst en volgende week moeten we daar onze kür starten, dus vond het een mooie gelegenheid om haar daar nog een keer rond te sturen (soms gelooft ze heilig in bakkabouters namelijk
!).
Foto's zijn van het losrijden buiten en keertje stukje oppakken, pas toen ik het kleine bakje in mocht ben ik echt aan de gang gegaan maar daar foto's maken is geen succes! Zowiezo was het weer een beetje raar (van véél zon tot heel donker), dus ben allang blij dat Barbara nog een paar zulke van knappe plaatjes heeft weten te schieten
Proef ging lekker, wel een beetje spanning maar kon haar keurig in een mooie open aanleuning rondsturen, was erg tevreden
. Punten vielen helaas tegen (201 van C en 199 van H), het was ook bijna op elk punt óf van de ene jury een 5 en van de ander een 7 of andersom
(bijv. uitgestrekte stap, van C een 7 en van H een 5: 'mist losheid en lengte', nou, dan weet ik het ook niet hoor!). Heb wel veel complimenten gehad en had er zelf een goed gevoel over, dus ben al met al dik tevreden, ook omdat ze (voor haar doen haha!) superbraaf de baan door ging!
De foto's
Lekker makkelijk stappen....

En dan een beetje aan de gang:

Ach, ik zie ook weleens iets interessants haha!

Deze moest erg opgelicht worden, maar vond het best een knappe foto 

Even wat meer oppakken en bij laten sluiten,