amazoneken schreef:heej !! prachtig paardjen !! en mooie foto's

ik denk dat hij bij foto 10. een boksprongetje maakte

Dankje
.Hahahaa zou best kunnen
!
Isaatje16 schreef:Leuke fotos van tamar

Setje staat echt sexy hoor

Dankje
.
sulindabaf schreef:mooi beest! :p
probeer je handen wel wat meer bij elkaar te houden

succes!!

Ja,bedankt.Daar heb ik de laatste tijd wat mee..Stomme handen
!
sulindabaf schreef:je wisselt een beetje af

op sommige foto's heb je ze wel beter:D
Hahaha,ja idd.Maar dan let ik erop.Als ik mn gedachtes er niet bij hou,ga ik het helemaal zitten verklo*ten.Is de laatste tijd een goeie rage bij mij
!
sunshinelove schreef:hooi
heele mooie fotos! mooi paardje ook
maar waarom aleen achter bandages?

Dankje
.En voor vond ik het zo opgepropt bij elkaar staan.En er waren maar 2 bandages haha.
laura86 schreef:Waarom heb je alleen achter bandages? en je dekje schuift ook een beetje onder je zadel vandaan... commentaar wat je zelf geeft klopt wel. Veel plezier nog met rijden!
Antwoord staat hierboven.En volgens mij ging de pad niet verschuiven.. Volgens mij hoor haha.Weet eigenlijk niet meer.Zal zo even terug kijken op de foto's.En ja,plezier heb ik zeker
.
bontpaardje7 schreef:leuk paard! het setje staat haar goed!
Bedankt
.Vindt het leuk als ze zeggen dat het een leuk paard is
.Zelf vindt ik der alleen mooi van de zijkant.Van voor lijkt het net een ezel
.En dan die grote oren whahaha.Awg..Arme tammera
.
PrisSyl schreef:haai melis

wat een leuke foto's zeg

het lijkt idd net of je je handen heel erg vast zet ook omdat zij gelijk de nek zo aanspand zo ver ik kan zien

maar wel leuke foto's hoor

volgende keer kom ik wel weer even kijkje nemen hoor
Heeeeej,het lijkt of ik ze vast zet,maar doe het echt niet.Das iets wat ik wel weet. *yeeeeeh..
* En kom maar keertje kijken ja hahaha.Zie je meteen dat ik mn handen niet vast zet
.Ze zitten hartstikke los.Had je buiten gezien toch whaha heb nogal losse handjes
.
Fritsiej schreef:Heei Meliss!
Doe maar luxe joh, met dat Anky setje

Staat wel heel erg leuk meis!
Heb je officeel wedstrijd 4 Novemeber?
En pas op je houding, maar dat zei je zelf ook al, schouders meer naar achteren en handen niet naast je zadel maar erboven

xx Lisa
Ja,Tamar trekt nogal.Hangen komt er ook bij kijken.En heb geen landelijke wedstrijd.was die wedstrijd tegen die manege in Schiedam.
sunnyboy04 schreef:Mooi beestje, echt wel.. setje staat ook super, maar denk dat t mooier was geweest als je voor ook bandages had.. Nu lijkt zo voor zo kaal

Hihii. suc6 samen!

commetaar is al gegeven

suc6 op miss 4nov zie ik

Heeeeee shetjesslijmer
! Ja ag,vindt het achter eigenlijk wel leuk.En bedankt.Zal vast wel lukken 4 Nov.
!
Eva_ schreef:Ik vind je houding netjes, maar je mag afentoe ff op je handen letten. Pony loopt op sommige momenten erg lekker!

Vind de foto's eerlijkgezegd niet mooi voor een echte shoot van iemand anders, maarja!
Succes nog saampjes!

Ja,even mn koppie erbij houden ja.Vandaag super erg op gelet.Alleen Tamar liep niet echt lekker en was beetje erg druk in de bak waardoor ik niet veel kon doen.het is ook nog niet echt een shoot.Ze gaat volgens jaar dingetjes kopen extra lenzen enzo.Ze is nu lekker aan het uitoefenen enzo.Ze had der naam al erin veranderd vond ze grappige naam.En zal wel lukken ja
.Bedankt!
Abantos schreef:Hééy,, mooi paardjee leuk setjee haha maar waarom alleen maar achter bandages en niet voor??
Bedankt,en staat er al ergens in
.
xxxmiixxx schreef:Haaj mlis

Setje staat heel erg mooi

Ga ik ook kopen

Nou mooie foto's hoor
Groetjes Tam
Na aperd!!
Hahaahaahaha,koop maar hoor
.En bedankt.Tot Maandag!
luwaniej1 schreef:leuke fotos melis! heb tamera gister een beetje geprobeert te maken want ze was stout bij je zusje. setje staat tam wel goed!
ik ga ervandoor (heb zo les) xxxxx
Heeeej,ja hoorde het van mn ma.Was lekker met Vero op Vera gezellig op Vera,kon Vera lekker alles eng vinden hahahaahaha.En ja,heeft Ber het setje gekocht of niet? M'n ma vond hem ook echt super gaaf staan bij Tam! Dus als Ber hem niet heeft gekocht,ff je setje weer pikken en mn ma erop foto's maken.Vindt ze het setje gaaf en istie verkocht
!!! Hhahahaha.Tot vanaaf!
_ronald_ schreef:heyhey
ziet er goed uit jullie zijn wel vooruit gegaan ja, nu alleen nog buiten rijden he
en dat zetje is dat een van je sinterklaas kadeautjes?
x
Heej,ja idd vooruit gegaan ja.Ja buiten rijden..Ze wordt steeds pittiger whahaha.Ze was er ook vandoor gegaan gister met mn ma.Ging niet lekker.Maargoed,en nee,als je leest..Dan zag je ergens staan dat ik het van Luwa had gepikt
!
thinkaboutit schreef:mooie foto's hoor!!!
Bedankt
.
Skroderijs schreef:staat leuk dat setje
heeft je paard er wel plezier in??
hy of zij heeft namelijk op elke foto ze oren in ze nek
viel me even op
veel sucses nog
Daarom heb ik ook 2 foto's erbij gedaan dat ze der oren naar voren heeft.Ze heeft soms der oren naar achteren maar dan worden er foto's gemaakt.en bedankt
.
j0rinda schreef:stoute tamera...hahaha ja melis jullie gaan voorruit en tamar is erg leuk zo racen met de oortjes in der nek echt tamar..
jullie zijn een leuke combi en we gaan er wat van maken 4 november hea...
Dankje
.En we gaan er met zn alle voor ja
!
malle_elmo schreef:haha wat een leuk en mooi paardje zeg...
pit zit er wel in

En dat blauw staat er leuk bij!
Ja pit kan je wel zeggen zeg pfoew!!! En bedankt