Tamar @ work in Anky Aquablauw

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

naugthytjhu

Tamar @ work in Anky Aquablauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 20:54

Hallo,ik had Vrijdag bezoek van Verography op bokt.Heb Leonie (luwaniej1 op bokt) der zadel+dekje+bandages even gejat.Zadel deed ik omdat die lekker zit!! En op Tamar past haha.Zelf zijn wij aan het sparen voor een nieuw zadel want waar ik op zit is net een barkruk Knipoog.*AHUM..overdrijven is ook een vak Vork* Tamar was beetje super sterk,en liep lekker op der voorhand.Vindt het erg moeilijk om die achterhand eronder te krijgen.Ze is ook geschoren trouwens Tong uitsteken! Nou,genoeg gekletst en bedankt nog Veer Tong uitsteken!

1.Afbeelding
instappen met lange teugels
2.Afbeelding
beetje op pakken

AHUM....

ik loop niet op de voorhand hoor..

3.Afbeelding

4.Afbeelding
op sommige foto's is het daaronder zwart..hoe dat komt weet ik niet iig een poging tot wijken haha ze neemt der dikke reet niet mee Tong uitsteken.

tja,'tis maar wat je wijken noemt hé..!

5.Afbeelding
galop

draven

6.Afbeelding

galop

[url=http://www.mijnalbum.nl/Foto=JMOB4LW6link=]Tja,je kan het wijken noemen.Was ook de bedoeling,maar wat het is geworden?? Het blijft een raadsel!!

7.Afbeelding
Jihaaa Tamar beetje stout!! Ik grootste lol Tong uitsteken

SOOO,ahum,zou naar voren vallen joh..schouders naar achteren potvedikkie!!

8.Afbeelding
jaha,piaffe kunnen we ook.Whahah was dat maar waar Knipoog enne..handen..waar gaan we heen??

9.Afbeelding

jaha,mensen denken dat Tamar alleen maar oren naar achteren kan doen,nou hierbewijs!!

so,hier nog een

10.Afbeelding
Beetje rare foto,weet niet wat daar gebeurde..Maar hijs wel grappig Haha! Tong uitsteken

niet zo vast zetten Melissa!!

Hop hop hop,Melissa en Tamar in galop..

ik zat lang voor mn gevoel,gaatje langer kan denk ik geen kwaad

Op de volte,enne..Tamar,kijk niet zo boos!!

11.Afbeelding
zoutzak Melissa.. Tong uitsteken

trekmoment??

12.Afbeelding
galopper de lop

galop,alleen het lijkt of ik vastzet,maar is niet zo hoor!! Tenminste,tot zover ik weet..

13.Afbeelding
lekker draven

14.Afbeelding
in het bos uitstappen,wooooow mn hakken...

15.Afbeelding
en nog even mn deken showen..

Hiervan heb ik een setje, o.a.:

Plingekje
*Peeskappen
*Halster
Plingeken

Hahaha hoever kan je gaan Clown.M'n ma vindt hem vreselijk!!! Ja ik wilde het halster om doen,maar dan had ik dat blauwe halster voor niks gepakt hahaha.Nou,commentaar kan je geven.Heb les en ga super vooruit.Heb weer sporen omgedaan omdat het even is aangeraden.ze werd erg lui en reageerde niet meer op m'n been.Dus afentoe even een prikje.Zoals je ziet,hangen ze super laag dus ook alleen echt voor het nodige.Voorheen kon ze alleen maar hard hard en nog eens hard.We zijn dus alleen maar omaatjespas gaan doen en veel gaan schakelen,maar ik was teveel bezig met omapasjes,dat zze het alleen maar wilde gaan doen.Ben toen veel gaan schakelen enzo.Daarna reageerde ze beter erop.Nu loopt ze (eindelijk) normaal voor mijn doen.Heb 4 November wedstrijd.Ben benieuwd hoe het zal gaan Lachen.

Wees wel beetje lief voor ons Bloos

amazoneken

Re: Tamar @ work in Anky Aquablauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:59

heej !! prachtig paardjen !! en mooie foto's Haha! ik denk dat hij bij foto 10. een boksprongetje maakte Knipoog

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:01

Leuke fotos van tamar Lachen
Setje staat echt sexy hoor Tong uitsteken

sulindabaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:01

mooi beest! :p
probeer je handen wel wat meer bij elkaar te houden Knipoog
succes!! Vork

sulindabaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:03

je wisselt een beetje af Tong uitsteken
op sommige foto's heb je ze wel beter:D

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:03

hooi
heele mooie fotos! mooi paardje ook
maar waarom aleen achter bandages? Bloos

laura86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:05

Waarom heb je alleen achter bandages? en je dekje schuift ook een beetje onder je zadel vandaan... commentaar wat je zelf geeft klopt wel. Veel plezier nog met rijden!

_Lotus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:05

leuk paard! het setje staat haar goed!

PrisSyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:14

haai melis Tong uitsteken

wat een leuke foto's zeg Haha! het lijkt idd net of je je handen heel erg vast zet ook omdat zij gelijk de nek zo aanspand zo ver ik kan zien Lachen
maar wel leuke foto's hoor Haha! Tong uitsteken
volgende keer kom ik wel weer even kijkje nemen hoor

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:16

Heei Meliss!
Doe maar luxe joh, met dat Anky setje Tong uitsteken Staat wel heel erg leuk meis!
Heb je officeel wedstrijd 4 Novemeber?
En pas op je houding, maar dat zei je zelf ook al, schouders meer naar achteren en handen niet naast je zadel maar erboven Tong uitsteken
xx Lisa

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:16

Mooi beestje, echt wel.. setje staat ook super, maar denk dat t mooier was geweest als je voor ook bandages had.. Nu lijkt zo voor zo kaal Clown
Hihii. suc6 samen! Lachen
commetaar is al gegeven Knipoog suc6 op miss 4nov zie ik Tong uitsteken

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:18

Ik vind je houding netjes, maar je mag afentoe ff op je handen letten. Pony loopt op sommige momenten erg lekker! Lachen
Vind de foto's eerlijkgezegd niet mooi voor een echte shoot van iemand anders, maarja!
Succes nog saampjes! Lachen

Abantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:20

Hééy,, mooi paardjee leuk setjee haha maar waarom alleen maar achter bandages en niet voor??

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:33

Haaj mlis Tong uitsteken

Setje staat heel erg mooi Knipoog Ga ik ook kopen Tong uitsteken
Nou mooie foto's hoor

Groetjes Tam

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 09:28

leuke fotos melis! heb tamera gister een beetje geprobeert te maken want ze was stout bij je zusje. setje staat tam wel goed!
ik ga ervandoor (heb zo les) xxxxx

_ronald_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:06

heyhey
ziet er goed uit jullie zijn wel vooruit gegaan ja, nu alleen nog buiten rijden he Knipoog Tong uitsteken
en dat zetje is dat een van je sinterklaas kadeautjes? Clown
x

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:13

mooie foto's hoor!!!

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:57

staat leuk dat setje
heeft je paard er wel plezier in??
hy of zij heeft namelijk op elke foto ze oren in ze nek
viel me even op

veel sucses nog

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:21

stoute tamera...hahaha ja melis jullie gaan voorruit en tamar is erg leuk zo racen met de oortjes in der nek echt tamar..
jullie zijn een leuke combi en we gaan er wat van maken 4 november hea...

malle_elmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:31

haha wat een leuk en mooi paardje zeg...
pit zit er wel in Haha! En dat blauw staat er leuk bij!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 20:27

amazoneken schreef:
heej !! prachtig paardjen !! en mooie foto's Haha! ik denk dat hij bij foto 10. een boksprongetje maakte Knipoog

Dankje Lachen.Hahahaa zou best kunnen Tong uitsteken!

Isaatje16 schreef:
Leuke fotos van tamar Lachen
Setje staat echt sexy hoor Tong uitsteken

Dankje Lachen.

sulindabaf schreef:
mooi beest! :p
probeer je handen wel wat meer bij elkaar te houden Knipoog
succes!! Vork

Ja,bedankt.Daar heb ik de laatste tijd wat mee..Stomme handen Tong uitsteken!

sulindabaf schreef:
je wisselt een beetje af Tong uitsteken
op sommige foto's heb je ze wel beter:D

Hahaha,ja idd.Maar dan let ik erop.Als ik mn gedachtes er niet bij hou,ga ik het helemaal zitten verklo*ten.Is de laatste tijd een goeie rage bij mij Boos!!

sunshinelove schreef:
hooi
heele mooie fotos! mooi paardje ook
maar waarom aleen achter bandages? Bloos

Dankje Lachen.En voor vond ik het zo opgepropt bij elkaar staan.En er waren maar 2 bandages haha.

laura86 schreef:
Waarom heb je alleen achter bandages? en je dekje schuift ook een beetje onder je zadel vandaan... commentaar wat je zelf geeft klopt wel. Veel plezier nog met rijden!

Antwoord staat hierboven.En volgens mij ging de pad niet verschuiven.. Volgens mij hoor haha.Weet eigenlijk niet meer.Zal zo even terug kijken op de foto's.En ja,plezier heb ik zeker Haha!.

bontpaardje7 schreef:
leuk paard! het setje staat haar goed!

Bedankt Lachen.Vindt het leuk als ze zeggen dat het een leuk paard is Tong uitsteken.Zelf vindt ik der alleen mooi van de zijkant.Van voor lijkt het net een ezel Bloos.En dan die grote oren whahaha.Awg..Arme tammera Lovers.

PrisSyl schreef:
haai melis Tong uitsteken

wat een leuke foto's zeg Haha! het lijkt idd net of je je handen heel erg vast zet ook omdat zij gelijk de nek zo aanspand zo ver ik kan zien Lachen
maar wel leuke foto's hoor Haha! Tong uitsteken
volgende keer kom ik wel weer even kijkje nemen hoor

Heeeeej,het lijkt of ik ze vast zet,maar doe het echt niet.Das iets wat ik wel weet. *yeeeeeh.. Tong uitsteken* En kom maar keertje kijken ja hahaha.Zie je meteen dat ik mn handen niet vast zet Knipoog.Ze zitten hartstikke los.Had je buiten gezien toch whaha heb nogal losse handjes Knipoog.

Fritsiej schreef:
Heei Meliss!
Doe maar luxe joh, met dat Anky setje Tong uitsteken Staat wel heel erg leuk meis!
Heb je officeel wedstrijd 4 Novemeber?
En pas op je houding, maar dat zei je zelf ook al, schouders meer naar achteren en handen niet naast je zadel maar erboven Tong uitsteken
xx Lisa

Ja,Tamar trekt nogal.Hangen komt er ook bij kijken.En heb geen landelijke wedstrijd.was die wedstrijd tegen die manege in Schiedam.

sunnyboy04 schreef:
Mooi beestje, echt wel.. setje staat ook super, maar denk dat t mooier was geweest als je voor ook bandages had.. Nu lijkt zo voor zo kaal Clown
Hihii. suc6 samen! Lachen
commetaar is al gegeven Knipoog suc6 op miss 4nov zie ik Tong uitsteken

Heeeeee shetjesslijmer Tong uitsteken! Ja ag,vindt het achter eigenlijk wel leuk.En bedankt.Zal vast wel lukken 4 Nov. Lachen!

Eva_ schreef:
Ik vind je houding netjes, maar je mag afentoe ff op je handen letten. Pony loopt op sommige momenten erg lekker! Lachen
Vind de foto's eerlijkgezegd niet mooi voor een echte shoot van iemand anders, maarja!
Succes nog saampjes! Lachen

Ja,even mn koppie erbij houden ja.Vandaag super erg op gelet.Alleen Tamar liep niet echt lekker en was beetje erg druk in de bak waardoor ik niet veel kon doen.het is ook nog niet echt een shoot.Ze gaat volgens jaar dingetjes kopen extra lenzen enzo.Ze is nu lekker aan het uitoefenen enzo.Ze had der naam al erin veranderd vond ze grappige naam.En zal wel lukken ja Lachen.Bedankt!

Abantos schreef:
Hééy,, mooi paardjee leuk setjee haha maar waarom alleen maar achter bandages en niet voor??

Bedankt,en staat er al ergens in Knipoog.

xxxmiixxx schreef:
Haaj mlis Tong uitsteken

Setje staat heel erg mooi Knipoog Ga ik ook kopen Tong uitsteken
Nou mooie foto's hoor

Groetjes Tam

Na aperd!! Tong uitsteken Hahaahaahaha,koop maar hoor Knipoog.En bedankt.Tot Maandag!

luwaniej1 schreef:
leuke fotos melis! heb tamera gister een beetje geprobeert te maken want ze was stout bij je zusje. setje staat tam wel goed!
ik ga ervandoor (heb zo les) xxxxx

Heeeej,ja hoorde het van mn ma.Was lekker met Vero op Vera gezellig op Vera,kon Vera lekker alles eng vinden hahahaahaha.En ja,heeft Ber het setje gekocht of niet? M'n ma vond hem ook echt super gaaf staan bij Tam! Dus als Ber hem niet heeft gekocht,ff je setje weer pikken en mn ma erop foto's maken.Vindt ze het setje gaaf en istie verkocht Tong uitsteken!!! Hhahahaha.Tot vanaaf!

_ronald_ schreef:
heyhey
ziet er goed uit jullie zijn wel vooruit gegaan ja, nu alleen nog buiten rijden he Knipoog Tong uitsteken
en dat zetje is dat een van je sinterklaas kadeautjes? Clown
x

Heej,ja idd vooruit gegaan ja.Ja buiten rijden..Ze wordt steeds pittiger whahaha.Ze was er ook vandoor gegaan gister met mn ma.Ging niet lekker.Maargoed,en nee,als je leest..Dan zag je ergens staan dat ik het van Luwa had gepikt Tong uitsteken!

thinkaboutit schreef:
mooie foto's hoor!!!

Bedankt Lachen.

Skroderijs schreef:
staat leuk dat setje
heeft je paard er wel plezier in??
hy of zij heeft namelijk op elke foto ze oren in ze nek
viel me even op

veel sucses nog

Daarom heb ik ook 2 foto's erbij gedaan dat ze der oren naar voren heeft.Ze heeft soms der oren naar achteren maar dan worden er foto's gemaakt.en bedankt Lachen.

j0rinda schreef:
stoute tamera...hahaha ja melis jullie gaan voorruit en tamar is erg leuk zo racen met de oortjes in der nek echt tamar..
jullie zijn een leuke combi en we gaan er wat van maken 4 november hea...

Dankje Haha!.En we gaan er met zn alle voor ja Tong uitsteken!

malle_elmo schreef:
haha wat een leuk en mooi paardje zeg...
pit zit er wel in Haha! En dat blauw staat er leuk bij!

Ja pit kan je wel zeggen zeg pfoew!!! En bedankt Haha!

Selenetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 20:37

oke nog ff snel een berichtje van mij je had de topic niet doorgestuurd dus ik ben weer lekker laat. heel grappig die foto's hihihi alleen errug zonde van de kwaliteit van de foto's maar goed het kan niet altijd in 1x goed zijn;) vero geen commentaar op jou hoor hahahah hou me aanbevolen voor een shoot :p :p :p
ennuh waar zijn die foto's nou van het scheren???????? ziennnnnnnnnnnnnn whahahahaha

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 22:07

Ziet er heel leuk uit hoor! Setje staat je pony ook erg leuk! Alleen voor bandages vind ik mooier Knipoog

Verder je houding zeg je zelf al.

Enn.. Je mag je neusriem wel wat hoger doen, het is toch een gecombineerde? (Neusriem en sperriem)
De neusriem moet twee vingers onder het jukbeen zitten, nu zit die daar minstens één hand onder. Knipoog

Verder veel succes zaterdag!! Haha!
En met het veredere rijden natuurlijk. Knipoog

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 10:22

Selenetje schreef:
oke nog ff snel een berichtje van mij je had de topic niet doorgestuurd dus ik ben weer lekker laat. heel grappig die foto's hihihi alleen errug zonde van de kwaliteit van de foto's maar goed het kan niet altijd in 1x goed zijn;) vero geen commentaar op jou hoor hahahah hou me aanbevolen voor een shoot :p :p :p
ennuh waar zijn die foto's nou van het scheren???????? ziennnnnnnnnnnnnn whahahahaha

hahahaha was idd vergeten dat jij ook op bokt zit Tong uitsteken! Volgende keer zal ik wel de link sturen goed? Sorry Bloos.Hahahaha enne,die van het scheren zelf staan nog op m'n mobiel.Moet Leonie nog ff keertje pesten zodat ik ze daarop kan gooien.Tot strakkies! Enne,heb iets voor je meegebracht Tong uitsteken.En je moet me even iets uitleggen..Heb je al een keer gedaan maar snap mn eige woorden niet eens maar whahaha *dom*

QuirA schreef:
Ziet er heel leuk uit hoor! Setje staat je pony ook erg leuk! Alleen voor bandages vind ik mooier Knipoog

Verder je houding zeg je zelf al.

Enn.. Je mag je neusriem wel wat hoger doen, het is toch een gecombineerde? (Neusriem en sperriem)
De neusriem moet twee vingers onder het jukbeen zitten, nu zit die daar minstens één hand onder. Knipoog

Verder veel succes zaterdag!! Haha!
En met het veredere rijden natuurlijk. Knipoog

Bedankt Haha!.En over die neusriem.Die is zo scheef als de *****.Weet niet of je het op de foto'd kunt zien,maar aan de rechterkant hangtie echt super laag en de linkerkant hangtie eccht hoog Tong uitsteken.Hij vertschuift soms.En zal kijken of het klopt met je advies Lachen.Twijfel er niet aan hoor hahaha.Maar misschien omdattie toen scheef was dat het zo is en alstie recht hangt misschien niet.Iig bedankt voor het advies Lachen.

maikiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:35

Heey meliss

Wat n lol zeg, heb je daar op sommige foto's!!
En die blauw staat tam erg schattig zeg!! Knipoog
Maare wat heb ik gemist, waar heb je 4 november wedstrijd??
Loop ik weer achter Dromen

xx