echt een super mooi paardje!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 22:49

Ik vind het wel een leuk beest, jammer dat hij niet meer sok heeft!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 23:22

Ik zou m niet kopen. Als die eens op je teen gaat staan.. Haha!

anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 08:45

ja dan heb je pijn ja!!!!
haha
ik kies voor die haflingers.
ik weet dat ik snel op deze ben uitgekeken dus dan doe ik het niet!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 16:31

Vertel eens wat over dit paard, want ik ben n.l. wel geinteresseerd. Hoe oud, hoe groot en waar staat 'ie ????

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 16:38

Ik vind hem heel stoer!!
Ook die clydesdale van Craignethan vind ik super, maar ik denk dat het best dure paarden zijn?

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 17:43

anja schreef:
ja he.
ik ga gewoon kijken en zie het wel.
ik wil al vanaf dat ik kon praten een haflinger dus dan ga ik niet een tinker kopen omdat ik zijn bouw en kleur mooi vind kopen.
ik wil en neem een haflinger punt uit!!!
ik weet nog niet welke


amai, jij verandert snel van gedacht!! Knipoog

anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 18:33

ja weet ik maar als ik die tinker neem dan krijg ik er spijt van dat weet ik nu al!!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 18:57

Craignethan schreef:
Vertel eens wat over dit paard, want ik ben n.l. wel geinteresseerd. Hoe oud, hoe groot en waar staat 'ie ????


Hij staat op marktplaats ook te koop (alweer van een tijdje terug) en onder de naam 'sabino kleurige shire'
dit staat erbij;

silver is een shiremerrie van 4 jaar is erg lief en aan hangkelijk.
we zijn bezig met aanrijden en leert erg snel
heeft mooie bewegingen en is goed gebouwd.

is apart gekleurd,is 1.70 hoog.

wie zoekt een groot stevig lief paard.
3000 euro

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:23

Dus als ik het goed begrijp is deze foto gewoon van marktplaats afgerukt, is het een shire, denkt Anja dat het een Tinker is, vandaar dat ik maar geen antwoord kreeg Verward Schijnheilig Lips are sealed . Ik persoonlijk denk dat je gewoon reacties wilt in zoveel mogelijk berichten en verder te jong en onervaren bent voor een eigen beestje, laat staan een grote koudbloed. Denk eerst nog maar eens goed na voor je aan een eigen paardje begint, het is echt niet niks hoor, het onderhoud etc. Ook niet van een haf. En misschien ben je daar ook zo op uitgekeken Verward Verward .

Een Clydesdale kost rond de 4000 euro, beetje afhankelijk van leeftijd, papier en of het een merrie, ruin of hengst is. Ik kan je uit ervaring verzekeren dat het qua pijn niks uitmaakt of er een KWPN er op je voet staat of een grote koudbloed Huilen Haha! !

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:26

Craignethan schreef:
Dus als ik het goed begrijp is deze foto gewoon van marktplaats afgerukt, is het een shire, denkt Anja dat het een Tinker is, vandaar dat ik maar geen antwoord kreeg Verward Schijnheilig Lips are sealed . Ik persoonlijk denk dat je gewoon reacties wilt in zoveel mogelijk berichten en verder te jong en onervaren bent voor een eigen beestje, laat staan een grote koudbloed. Denk eerst nog maar eens goed na voor je aan een eigen paardje begint, het is echt niet niks hoor, het onderhoud etc. Ook niet van een haf. En misschien ben je daar ook zo op uitgekeken Verward Verward .

Een Clydesdale kost rond de 4000 euro, beetje afhankelijk van leeftijd, papier en of het een merrie, ruin of hengst is. Ik kan je uit ervaring verzekeren dat het qua pijn niks uitmaakt of er een KWPN er op je voet staat of een grote koudbloed Huilen Haha! !


Laatste opmerking moest ik even om lachen Haha!

Voor de rest ben ik het wel met je eens. Anja reageert op alle paardjes die op bokt te koop worden aangeboden, ook al zijn dat geen haflingers. Sorry hoor, maar ik vind het een beetje vaag worden. Nu niet boos worden Anja Knipoog Maar dit is mijn mening, en dit is geloof ik een land van vrije meningsuiting en ik wil hier geen ruzie over. Scheve mond

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:37

Het is ook hartstikke leuk om te fantaseren en te dromen over een eigen paardje, maar hou je berichten dan wel een beetje realistisch. Zeg gewoon dat je het een leuk dier vindt, maar niet dat je er naar gaat kijken en zo Pling .
Laatst bijgewerkt door HHD_Foto op 25-07-02 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:42

Craignethan schreef:
Het is ook hartsikke leuk om te fantaseren en te dromen over een eigen paardje, maar hou je berichten dan wel een beetje realistisch. Zeg gewoon dat je het een leuk dier vindt, maar niet dat je er naar gaat kijken en zo Pling .


Je neemt me de woorden uit de mond. Knipoog

Anja; misschien dat ik nogal onaardig overkwam bij mijn vorige berichtje, maar ik denk er echt zo over zoals Craignethan net verwoorde...