Oscar@springen+blooper

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ChingYi_Dino

Oscar@springen+blooper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 18:06

Vandaag zijn we weer eens met Oscar gaan springen. Alleen hij was een beetje HEEEL erg fris(lees: alleeeen maar rennen en doen, tegenhouden hielp nauwelijks) Bloos! Patty heeft ook weer zo'n leuke blooper gemaakt haha. Maar hier de foto's(we hadden al losgereden maar daar geen foto's van en de foto's staan niet op volgorde):

Afbeeldingdraf
Afbeelding
Afbeelding Bloos!
AfbeeldingMooie foto van Patty op Oscar Pling
AfbeeldingGing beetje fout. Patty had zin om te turnen Clown salto was bijna gelukt Nagelbijten / Gniffelen Komt er dus op neer dat ze naast het paard lag. Pony draaft fijn verder Clown
Afbeelding De sprong na haar val Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding:o
Afbeelding

Dat was het weer. tips zijn welkom, houdt het wel netjes en onderbouwd Lachen
Doei!

Pattypaard

Re: Oscar@springen+blooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:07

Whaha ja die blooper Clown Haha!
Even uitleg:
Ik reed met Oscar op de sprong af en had um volgens mij te vast gehouden (hij wil der nogal graag naar toe) Toen wist ik ff niet meer goed wanneer hij nou zou springen en toen twijfelde ik maar Oscar sprong al. Extreme duivel Toen ging me bene dus un beetje erg achter het zadel Clown En lag ik tijdens de sprong meer op Oscar dan wat anders. Neergekomen gaat hij natuurlijk gekke sprongetjes maken en lag ik scheef. En toen heb ik me maar laten vallen met een koprol wat volgens ChingYi bijna een salto was Schijnheilig
Had mijn houding een stuk erger verwacht na zo lang niet meer gesprongen te hebben. (Zeker 3 maanden niet) Lachen
Eigen commentaar: Beter meegeven, soms handen niet zo op de hals van Oscar zetten.

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:25

Caps???

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:26

Mag ik vragen hoe oud die is?

liesje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:28

zijn wel hele mooie foto's Lachen ik zou aleen wel een cap op zetten, stel je voor dat ze met haar hoofd ergens tegen aan viel :S

Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:31

Ik vind dat de houding van het meisje op foto 1 heel netjes is.
En ook goed dat jullie op bijna alle foto's goed meegeven boven de sprong.
Cap is eigen keuze neem ik aan..

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:32

Zo je hebt geluk gehad dat je niks hebt Patty, zonder cap springen en dan ook nog vallen!! Zou volgende keer gewoon je cap opdoen want misschien heb je dan minder geluk als je valt.
Volgens mij zijn ook je peesjes aan de grote kant.
Verder is het wel een schattig pony, springt goed! Lachen

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:34

Nou ziet er leuk uit!!

Tips aan beide: Cap!! zeker als je pony heel heet is. En allebei rug wat holler maken tijdens de sprong.
En duidelijkere grondbalk neerleggen.

Verder vind ik het er heel degelijk uit zien. Mooi gemaakte foto`s ook

chelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:35

zou je geen cap opzetten??? je lag er nu al naast stel da je ergens tegenaan valt of dat je weer twijfeld vandaag een jongen op wedstrijd gaat op hindernis af twijfeld pony springt komt verkeerd neer slaan ze over de kop duss ja cap lijkt me wel handig he maar tis eigen keuze

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:36

Ik had me cap niet op omdat deze ergens anders lag, en die van ChingYi mij absoluut niet past. (Gaat over mijn ogen of helemaal in mijn nek hangen enz. dat is dus niks.)
Normaal rijd ik wel met cap.
Daarbij als ik nu wel een cap op had gehad met de val had ik niet door kunnen rollen (cap > hoofd tegen de grond en had ik er meer van gevoeld.) Lachen
IceEva: Zo gewoon met rijden kan je ook harder vallen, dat heeft niet te maken met springen vind ik. Maar idd wel geluk gehad natuurlijk. Lachen
Op de rest zal ChingYi zelf antwoorden. Knipoog

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:40

@Pattypaard: Maar met springen heb je wel kans dat je met je hoofd op het springmateriaal komt, dat lijkt me nou niet echt prettig. Knipoog Weer ontopic nu. Lachen

linkalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:46

Ziet er leuk uit Haha!
coewle pony !!!
maareuh zijn je peesje niet wat te groot ?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:04

Het ziet er idd leuk uit, maar je cap..

Ik zou nooit zo op een paard stappen met springen.. Stel je nou voor je was met je hoofd ergens keihard op terecht gekomen.. Dan was je echt niet blij dat je geen cap op had hoor.. Laat deze miep dat dus niet meer zien Knipoog

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 19:12

Bedankt voor de reacties Lachen
over de cap: Ik reed eerst wel met cap(heb eerst andere pony gereden) tijdens die wissel had ik de cap even opzij gelegd, maar ben hem toen helemaal vergeten. Maar ook met die cap zit er veel risico aan vast omdat die dus eigenlijk wat aan de grote kant is.
Peesjes zijn idd ook ietwat aan de grote kant, maar hij heeft er geen last van.

MisMartine: Hij is ong. 21
Hedwig18: Ja duidelijkere grondbalk was idd wel handig geweest, maar kon zo snel geen betere vinden

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:19

hoi, leuke pony zeg!
hij vind spingen echt leuk zo aan dat koppie te zien!
spring foto's zien er goed uit, TS geeft echt heel goed mee!
Pattypaard, je zei het zelf geloof ik ook al, maar je mag m wel meer teugel geven boven de sprong.

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:21

Niet slim van de cap hé Tong uitsteken. Maarjah, eigen risico Knipoog.
Whaha, maar is er geen filmpje van je blooper Patty Tong uitsteken?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:23

Ziet er heeeeel erg netjes uit! ChingJi zit er heeel er netjes op ook met springen ziet het er goed uit prober alleen niet jassen op te hangen aan je voeten Vork En Patty is al commen gegeven

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 19:32

heel erg bedankt allemaal Lachen
Marigold: Springen vindt hij idd helemaal te gek, af en toe iets te enthousiast, maarja Tong uitsteken Hij heeft een vroeger een springcarierre gehad, is ook een keer kampioen geworden dus springen kan hij wel Lachen
lilykashmir: Helaas niet Tong uitsteken wel nog foto van toen ze net opgestaan was maar die wou ze niet uploaden Boos! Clown
Linnycally: achja, kan ik iig al mijn jassen kwijt Haha! haha, ik zal erop letten!

L_Odette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:38

ChingYi schreef:
Bedankt voor de reacties Lachen
over de cap: Ik reed eerst wel met cap(heb eerst andere pony gereden) tijdens die wissel had ik de cap even opzij gelegd, maar ben hem toen helemaal vergeten. Maar ook met die cap zit er veel risico aan vast omdat die dus eigenlijk wat aan de grote kant is.
Peesjes zijn idd ook ietwat aan de grote kant, maar hij heeft er geen last van.

Sorry,maar dit zijn geen excuses(vind ik)... Cap vergeten? Als je haarlos zit en met springen voor je ogen zwiepert zou ik toch echt wel denken "waar is mn cap''?... Daarnaast als je cap te groot is,koop er dan ook eentje die past(misschien raar hoor...maar je koopt toch ook geen schoenen die te groot zijn?). En dan ook nog te grote peesjes...kom op. Zorg eerst dat je je zaakjes voor elkaar hebt en ga dan rijden...

Maar dit is mijn mening...

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:42

Ziet er leuk uit, de pony heeft er plezier in!! Ik zal niet banketstaveren over caps, want ik ben ook wel eens geneigd om hem perongeluk Schijnheilig (lees expres Tong uitsteken ) te vergeten. Als je valt is het dan je eigen verantwoording.

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:39

ziet er leuk uit!
je kan goed springen, haha die blooper
moet je echt in het blooper topic zetten

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 20:46

L-Odette: Dat is idd jouw eigen mening Knipoog
Tatort: haha Clown idd eigen risico. Maar ik was hem niet expres vergeten Bloos Als rijdt ik wel vaker gewoon zomaar zonder cap. Maar het was eigenlijk de bedoeling dat ik gewoon een cap op zou hebben, nou, niet dus Bloos
horsiej: Bedankt! Haha, ja, eigenlijk wel. Ik zal het maar even vragen voordat ze me afmaakt Clown (alleen is ze er nu niet)

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:10

L_Odette schreef:
Sorry,maar dit zijn geen excuses(vind ik)... Cap vergeten? Als je haarlos zit en met springen voor je ogen zwiepert zou ik toch echt wel denken "waar is mn cap''?... Daarnaast als je cap te groot is,koop er dan ook eentje die past(misschien raar hoor...maar je koopt toch ook geen schoenen die te groot zijn?). En dan ook nog te grote peesjes...kom op. Zorg eerst dat je je zaakjes voor elkaar hebt en ga dan rijden...

Maar dit is mijn mening...

En hier ben ik het helemaal mee eens. Ook vind ik allebei jullie springhouding niet zo geweldig. Op sommige foto's zitten jullie erop alsof jullie over 1.50m heen vliegen. Probeer je pony wat meer bij elkaar te rijden, zo komt hij er ook wat dichter onder, en zal mooier (ronder) gaan springen, en zo hoef je je pony ook niet tijdens de sprong in zn nek te hangen. Op sommige foto's zie je ook dat je tijdens de sprong je benen erg afsteekt, probeer er op te letten. Je zegt ook dat de pony heet was, probeer hem dan eerst dressuurmatig wat beter voor elkaar te hebben. Als iets gevaarlijk is is het wel géén controle tijdens het springen hebben. Succes! Knipoog

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:58

ChingJi ; Haha heb ik ook heeeeel veel last van hoor met die jassen dus ja Lachen Welkom bij de club Vork

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 22:13

leuke actie foto's