Aangezien ik een hoop verzoeken had gekregen om rijfoto's te laten zien, had ik vandaag mijn camera maar meegenomen. Leonie (Dancinggirl @ bokt) was ook bij ons op de manege en is zo vriendelijk geweest om even wat plaatjes te schieten. Doordat het erg donker was in de binnenbak is het haast onmogelijk om echt mooie foto's te maken, maar het geeft in ieder geval al een beeld. Dus Leonie bedankt

Ik heb maar een kwartiertje gereden, Wannahave is nu ongeveer 4,5 maand onder het zadel ofzo en hij vind andere paarden nog steeds vel interessanter dan mij

Nou genoeg gezwetst, hier komen de foto's

Ik zat er al even op, eerst maar wat drafwerk
Even wat diep
Galopje linksom, niet zo'n goed moment maar had niet zo veel foto's van het linksom galloperen en anders is het weer net of ik alleen rechtsom gegallopeerd heb

Pauze tussendoor, Wannahave kijkt even of zijn haar nog goed zit

Wannahave snapte er maar niks van dat die andere pony zich zo druk liep te maken. Het liefst blijft hij daar dan ook even een uurtje naar kijken

Hé wat doe jij nou met die camera

Geen scherpe foto, maar kijk die achterhand

Drafje de andere kant op
Galopje
Lekker vrolijk galopperen.
Nou dat was het dan weer. Commentaar mag, maar graag wel enigszins onderbouwd. En houd er een beetje rekening mee dat Wannahave pas 3 is en ik hem pas net heb.
Ik was in ieder geval weer zeer te spreken over mijn knapperd