Foto's gewestbeker LRV wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Manuella23

Foto's gewestbeker LRV wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 19:47

Zondag had ik mijn eerste wedstrijdje met Zazou
Mijn eerste proef was barslecht, ik had 50,7%
eerst fout gereden, dan achter de paaltjes gereden die jury zal gelachen hebben Tong uitsteken
Mijn 2de proefje was een stuk beter maar niet goed Haha! spijtiggenoeg was dat een strengere jury en we hadden 46,%

Ik plaats ze niet op volgorde, commentaar moeten jullie er maar bij geven Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat waren ze, brand maar los Knipoog

Babbelkous

Re: Foto's gewestbeker LRV wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:59

voor alles een eerste keer, en je moet ergens beginnen he Knipoog
de eerste keer is alles een beetje nieuw, en zelf waarschijnlijk best wel wat zenuwtjes Vork want je bent toch benieuwd, naar hoe je pony zal reageren op al dat nieuwe he Lachen

jullie hebben je best gedaan, en die punten, die komen vanzelf wel hoger te liggen !! Gebruik het commentaar van de jury en van eventueel clubleden enzo goed, en dan weet je weer waaraan je moet werken Lachen en heb je weer een streefdoel, dat een beetje hoger ligt als het vorige Knipoog en zo raak je hogerop Haha! en is het niet met Zazou, dan wel met een ander paardje Haha!

aan de hand van de foto's, kan ik niet veel commentaar geven. wel dat het er allemaal een beetje gespannen uitziet...maar daarvoor is het toch een eerste wedstrijd? daar leer je uit !! Ervaring opdoen, en alles komt goed!! Jullie zijn een leuke combi !! en als je al bekijkt van waar jullie komen? Haha! chapeau hoor OK dan! Ja knap gedaan !! Haha!

PS, de eerste foto vind ik de mooiste Lovers daar loopt hij best netjes, op de andere foto's toont ie wat verzet, ofwel loopt die te diep, maar dat krijg je er wel uitgereden *LOL*

Manuella23

Re: Foto's gewestbeker LRV wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 20:05

Haha ja, ik maar zegge van néé ik ben niet zenuwachtig, totda ik die ring binnenkwam Tong uitsteken
Super gespannen enzo maarja Haha!
ik zat mezelf wat uit te lachen na de proef, en nu denk ik soms, waarom die stress, dat heeft het ook wat 'verknoeid' maar twas ene leuke ervaring Haha!