Ik vond nog wat leuke foto's van emiel tegen van een paar crossen die ik gereden heb Emiel is te koop... as Zaterdag rijden we onze laatste cross in Nijerbekoop (in het M)
Heuj muts Leuke foto's Emieltje ook al te koop.. Wel jammer, maar krijgt vast net als Quis hopelijk een leuk baasje. Succes he zaterdag! Wil wel proberen foto's te maken
Leuke foto's van Emiel (erg mooi die in het water) en die van Loempia natuurlijk ook! Ik hoop dat het zaterdag in Nijeberkoop erg goed gaat met je laatste M-cross met Emiel. En Emiel krijg vast een leuk nieuw baasje die weer heel veel kan leren van deze veelzijdige pony. En Loempia wordt ook vast wel een goed cross paard! Hij heeft gisteren veel geleerd!:j
Hé Kim! Wat een stoere foto's van Emiel, hij staat er echt met een attent koppie op zeg! jeetje wel snel al jullie laatste SGW, maar hij zal vast een tof baasje vinden. Loempia gaat ook vooruit zo te zien, jeetje ik moet ze nodig eens een x komen bekijken
dankjullie wel baal er ook heel erg van dat hij te koop staat. maar ik ben er gewoon te groot voor geworden. en ga nu verder met mijn paard.
hilde: als je dat zou willen doen graag dan zal ik de digi van mijn vader ook wel meenemen. kan ik ook nog wat van jullie maken (en dat doet je mama ook vast wel )
Echt jammer dat Emiel nu ook al te koop staat (Naast Quis & Muis). Maar je hebt er mooie prestaties mee geleverd waar je zeker trots op kunt zijn. Verder wens ik je veel succes met je paardentalent, Loempia.
Echt jammer dat je te groot voor emiel bent vind jullie echt een leuk stel samen.. Maar loempia is ook een super leuk paard en jullie kunnen samen nog heel veel leren
Kom emiel nog snel een keertje bekijken hopenlijk vind hij straks ook een goed baasje..