Siebjelover schreef:Leuke foto's

Ziet er goed uit

Niet banketstaaf bedoeld: Maar op foto 3 en 4 lijkt het wel alsof de longe die langs zijn billen loopt erg laag zit
Dat valt best wel mee hoor.
napie schreef:Miss_Maya schreef:Oooh heel mooi shetje
En wat kan die prachtig lopen !
Als ik iets mag vragen : Wat heeft een dubbele longe als nut ?
Wat is het nut van een enkele longe? In tegenstelling tot een enkele longe kan je veel meer vragen en verzamelen. Het resultaat is hier wel te zien. Het bewijs dat een shet alle gangen bezit en ook goed onder kan treden
Helemaal mee eens!
Tinkerloos schreef:Super Maaik!!
Jolly is een geweldige shet!
Ze loopt mooi hoor.
Ooow, je leert het ook nooit he.
Lijkt die nou echt zo op een merrie?
Sabinee_ schreef:Maaik echt geweldig die foto's!
Hij loopt er echt lekker onder volgens mij, lekker ontspannen en zijn achterhandje eronder!!
En die laatste foto, uitvergroting waard

en als ik naar je toe kom neem ik je nieuwe setje even mee voor mick
Gaat niet passen maarja, hij is te leuk om te laten liggen
En is weer heel verliefd geworden op die oogjes van hem 
Van jou moet ik bij iedere shoot er een uitvergroten
Dan hangt me kamer binnen no-time bomvol haha.
Dat gaat idd niet passen, pony dressuur. Hoe wil Mick daar met zijn dikke buik inkomen?
*grapjee
mistylove schreef:Nouja maakt mij niet uit hoor! Dat je te veel foto's hebt!

:D Ik vind dit echt zo'n stoer beestje echt helemaal verliefd op dit shetje! ... rij je ook wedstrijden met hem

:D

Nope, ik rijd (nog) geen wedstrijden.
orrieborrie schreef:Wat een gave shet!! Ziet er goed uit!! Vooral die laatste foto...
Ik wist niet dat ze longeersingels in zo'n kleine maat hadden.
Een normale full kopen en een kleinere singel kopen
annuh schreef:zoals altijd, weer super fotos

en volgens mij heb jij dezelfde longeersingel als ik! hij lijkt er iig veel op. vind het knap van je hoor, dubbele lijnen en ookn og fotos maken, vind het al lastig met 1 longeerlijn

Had ik de jouwe maar! Nee dit is een hele gewone full (als ik me niet vergis, misschien ook wel een COB hoor.. Minimale omvang is 160 cm)
suus_ schreef:Wedny schreef:
is ie niet om op te eten. Zo'n klein paardje wat zo graag wil werken gewoon fantastisch.
't Is echt een stuk

.
Nee tis een poownieee
haha. Ik vind hem zelf ook super, heb nooit (durven) denken dat een shetlander zo werkwillig kan zijn.. Onderschat dus
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!