ik had vorige week zaterdag mijn 1e wedstrijd ! gemeentekampioenschappen in Wapenveld!
Het ging niet zo goed heel erg last van zenuwen enzo..
vrijdagavond had ik springen met Kim ging dat wel goed alleen was het parcours vergeten en daar sta je dan stil naar nummer 5 :S en toen uitgebelt!
daarna met Katie dat ging nie zo goed! ze weigerde de 3x bij de 1e hindernis dus.. ben ik maar bij nummer 2 veder gegaan en die deed ze natuurlijk wel allemaal! ik was wel blij dat ik gewoon de rest mocht doen:D maar ik heb haar nu 1 jaar en ze had nog NOOIT geweigert dus.. schrok best wel ff!
de volgende dag had ik dres. daar zijn foto's van gemaakt!
met kim ging het wel goed! alleen ging naar rechts moest naar links! met binnenkomen in draf viel hij in stap en ik moest bij A de rijbaan verlaten en deed dat al eerder!:P dus... had wat strafpunten was heel jammer want had nu nog maar 170.
en met katie ging ie niet zo had last van zenuwen en steigerde 1x in de proef en moest hinikken naar kim:P die natuurlijk antwoorde! met haar had ik 167!
met inrijden ging het wel beter:P
hier de foto's!
net klaar praat ff met mijn moeder hoe het ging:P ahha

valt iets op de voorhand en ik val ook naar voren

ze schoot ff weg:P!

mijn vader MOEST EN ZOU kim wel ff uitstappen! :S

toen nog ff met mijn ''groom'' op de foto! meliss bedankt

wat vinden jullie ervan?
ik heb zaterdag weer club.kamp.
Ideetje: je moet je dekje iets meer naar achter trekken: dekje heeft zo vleugels