Ik ben 6 jaar oud en een paar maanden onder het zadel.
Vorig jaar rond deze tijd was ik net in Nederland, daarvoor liep ik nog heerlijk in mijn kudde rond in Portugal!
Toen ik net in Nederland was ben ik behoorlijk ziek geweest, daarna heb ik een poosje bij iemand gelogeerd die af en toe op mijn rug ging zitten en sinds juli woon ik weer bij de gene die mijn baas schijnt te zijn...
Het is nu met mijn luie leventje gedaan, want hier vinden ze dat paarden moeten werken...
Ik moet ineens van alles en 2x in de week gaan ze niet alleen op me zitten maar moet ik ook nog eens van alles doen met mens op m'n rug!

Vandaag werd voor mij besloten dat ik naar club moest om daar aan de bak te wennen.
Ik was er pas ook al een keer geweest en het zit daar echt vol met spoken!

En vooral als er dan ook nog andere paarden weg gaan vind ik het er echt super spannend!
Hier moest ik draven:

al die bochtjes maken vind ik nog niet zo heel makkelijk, ik probeer er altijd een beetje schuin door heen te gaan als ik de kans krijg...

maar ik kan ook al best heel mooi draven hoor!

hier vind ik mezelf ook best heel knap op!

en hier gingen er zomaar paarden te weg zonder het aan mij te vragen!

hoe hard ik ook gilde, ze kwamen gewoon niet terug!

zelfs met m'n ogen dicht was het niet minder eng alleen...

het enige dat ik toen nog kon doen was heeeeeel erg hard galopperen, want dat kan ik wel!

dan kan ik echt plat door de bocht!

Daarna werd ik wel weer rustig hoor, maar af en toe moet je gewoon een reden hebben om even lekker hard te gaan!

en eerlijk gezegd kan ik ook nog niet zo goed langzaam galopperen...

dat was het weer, bedankt voor het kijken!