Sorry, ik kan het niet laten ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 00:15

Berdientje schreef:
GAAAAAAAAAF!!!! Ik ben helemaal weg van die grote vriendelijke reuzen! (Ik ben ook helemaal weg van Chester van Anneke!)

Jij ook al?? Hij loopt trouwens super, maar dat kunnen die reusjes wel! Ik blijf het zeggen maar ooit moet ik ook een Clydesdale of Shire...super die grote beestjes. Maar wel vanaf kleins af aan, en goed opvoeden, want als je ze niet in de hand hebt, ben je helemaal nergens Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 00:27

Ik werkte eerst bij de politie in Ermelo en nu in Harderwijk dus kom er dagelijks langs Haha!
Ik zal binnenkort eens een keertje aan komen ipv langs.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 07:06

Ilindra, kom dan op een zaterdagochtend langs, dan ben ik er zowiezo om te rijden (en de stallen te doen ). Snowdon, probeer eens een foto te plaatsen dat de tandarts met hem bezig is, dat is wel grappig Haha! . Shires en Clydes zijn echt zachtaardige reuzen, de kans dat ze zich en hun kracht ooit tegen je keren, is eigenlijk niet te verwachten. "Ze moeten zich door een kind laten geleiden" is zo'n beetje hun rasstandaard.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:01

ik moet ook nog steeds een keer langs komen met sya lijkt me zo gaaf die 2 naast elkaar Haha! Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers