Ja hoor, en hier is Mascha weer. En echt verdiend, hoor. Vandaag moest ze de Rabobank Talenten Trophy rijden. Ze was gekwalificeerd eigenlijk met Lennon in het Z1 maar omdat Lennon nu aan het herstellen is van zijn blessure ging ze met Oratio. Spannend natuurlijk, want ze heeft nog nooit zo'n wedstrijd gereden. Helaas had ze het geluk niet meezitten en 3 dagen van te voren werd hij snikverkouden. Het werd gelukkig beter, met Mascha's hulpende hand. Alleen heeft ze dus niet vaak kunnen trainen.
Dinsdag zijn we vertrokken omadt we rustig alles op ons gemak wouden bekijken en zien. Het is toch een 2 1/2 uur rit met een trailer. Terrein was prachtig en de pension viel ons goed. Die avond hebben we veel lol gehad, lekker ontspannen en gelachen. De volgende dag toch een vroege ochten, 6 uur.
En om half 8 waren we op het terrein. Om 8 uur ging het KNHS-stand open voor het Rabobankdekje + jas. (Die ze uiteindelijk mag houden
)Om 10 over 9 zat ze erop. Oratio liet zich goed merken en liep heel lekker met het inrijden. Er was wel een wijziging met de intructrice/instructeur. Ze zou eigenlijk Alexx van Silfhout hebben maar die hebben gewisseld en ze kreeg Coby van Baalen. Toch heel erg leuk, zo'n getalenteerd iemand. Dus het was wel leuk. Toen mocht ze de ring in samen met Laurens van Sliepenbeek. Ootje ging echt door het vuur. Hij liep zo goed en van de verkoudheid was nergens van te bekennen. ( Met inrijden 2 kuchjes, derest niets ) Echt een fantastisch karakter!
Coby had naderhand gezegt dat Ootje een goed paard is en ze er ver meekwam. Toch wel leuk commentaar om te horen, toch
Verder hebben we voordat we vertrokken nog de protocol gehaald. Ze had 20 punten, netjes vind ik. (Puntentelling verliep zo: 5-10-15-20-30-40) We zijn in ieder geval met ervaring en met een goed gevoel naar huis teruggekeerd. Ik laat dus jullie nu niet verder in spanning en hier is dus de foto's van Oratio.Inrijden:
1. Mooie galop is wel bekend bij Ootje

In de ring:
2. Coby aan het uitleggen.

3. Mooie verheven draf waar Mascha toch aan werken is.

4. Mooi inzet van uitgestrekte draf.

5. Oratio had het schuim op zijn hals en tussen zijn billen zitten

6. Stappen deed ze ook tussendoor, natuurlijk

7. Jammer van dat beentje.

8. Terwijl deze foto super is!

9. Stoere middengalop.

10. Het drafje komt er wel

11. Een tevreden Mascha

12. Een spetterende Oratio moe maar voldaan

13. Coby adviseerde Mascha om de beugels 1 gaatje korter te maken wat ze ook voor de les deed. Dit pakte veel beter aan en Mascha zal ook dan het advies gebruiken van Coby. Op de onderstaande foto vertelde ze dat

Dat was het dan! Hopelijk hebben jullie ook deze keer genoten van de foto's
Ik heb niet alleen Mascha gedaan op de Rabobank Talenten Trophy. Natuurlijk ook meedere
Ik was vanaf kwart voor 9 t/m 12 uur van start geweest met mijn camera. Ben je benieuwd dat jij ook ben geschoten? PB mij dan! Hou ook de Hippische Evenementen in de gaten want hier worden ook, zonder Oratio, foto's geplaatst!Dikke Kus,
Saskia
Ik vind hem echt prachtig, het is alleen jammer dat de draf niet net zo mooi is als de galop mooi is. Maargoed, niet alles kan perfect zijn! Maar gefeliciteerd met haar punten, het ziet er uit als een geslaagd iets! 
..