keuring het Loo! Hinke, Lodewijk etc.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 11:40

parouscha schreef:
het waren niet echt mooie paardjes op de keuring.
jouwne is wel mooi.
wat voor ras is het.


Wordt jij nou niet eens schijtziek van je negatieve gedoe! Sorry hoor, maar je hebt overal wel een negatieve reactie op. En idd slaat het nergens op dat je vraagt wat voor ras het is, als je er zelf geweest bent dan moet je dat toch weten. En als je er niet geweest bent kun je ook niet zeggen dat er geen mooie paarden waren.

Nou even ontopic, echt supermooie foto`s. Mooie paardjes hoor!

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 11:47

ik vind ze allemaal heel mooi geworden. vooral die eerste voor het loo. echt heeeel gaaf. en olympic lijkt op die foto best groot, maar ik ben gewoon super klein Boos!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 11:48

Of ze moet zo'n kenner zijn dat ze alle paarden kan uittekenen aan de hand van de afstamming. Er zijn mensen die dit kunnen, waaronder mijn ouders.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 12:33

ja maar Yootha dan vraag je niet van wat voor'n ras is dat als je de afstamming weet dan weet je ook het ras toch?

Lodewijk had een pijpomvang van 23 hoeveel punten hij had weet ik geen eens had het te druk om daar op te wachten Hinke moest nml ook meteen weer voor de volgende keuring

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 13:28

wat een lekker ding ( gen ) *LOL* Ik kan helaas niet alles foto's zien, maar die ik kan zien zijn echt gaaaaaaf, ( stap misschien toch maar over op gronningers ipv gelderse *LOL* ) Lovers

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 16:15

23 is een nette pijpomvang. Macilda heeft 23,5 en van Biretta weet ik het nog niet. Die is ook nog niet uitgegroeid.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 18:47

Gahaaave foto's Kim! Die eerste van Lot, zo tegen het paleis aan, werkelijk prachtig, hi kan zo in een tijdschrift!
En Hinke... Die lijkt nu helemaal niet meer op Udin. Echt van geen kant meer. Hinke lijkt veeel groter en ouder dan Udin, zij is een echte enter *LOL*
Maar ze is prachtig hoor!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 09:55

Oh wouw!!! Lovers

Inderdaad die eerste foto kan zo in een tijdschrift...

En ik vind ALLE paarden hier op de foto's mooi hoor... Tong uitsteken

Wat is Hinke groot geworden!
Peter weet dat Kim liever had dat ze niet TE groot werd, dus die zei al plagend:
" 't Is net een uit de kluiten gewassen haflinger... " *LOL*

Ja Kim, je hebt toestemming van mij om hem bewusteloos te kietelen als we weer eens bij jullie zijn.
Maar hij moet wel weer op tijd bij komen, om mij nog naar huis te rijden grijnz...

Gelukkig weet ik van Peter dat hij helemaal WEG is van Lodewijk en Hinke dus... vooral haar staart vond-ie erg mooi!
En dat voor een 'nog-beetje-paardenleek'.... *LOL*

Kim dit is leuk thuis komen van vakantie, prachtige foto's!

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 10:48

Dat mag ik graag zien, een grote Groninger!
Je paarden zien er goed uit Kim!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 10:51

Die eerste foto is echt super! mooie paardjes heb je wees er maar trost op Lachen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 21:01

uhm praoucha, het zijn ezels dat zie je toch zo ! Tong uitsteken Ik vind het echt gave mooie en mega paarden Lachen That's me breed, eigenwijs en mega lekker, je hebt tenminsten iets vast te pakken om te knuffelen he kim Lachen Knipoog