foto van mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:34

avantilover"]
[quote="marloes-joy"]die eerste foto vind ik echt vreselijk..ik mee het!
die andere van jou zijn stukke beter
ik zou me kapot schrikken als ik jou tegenkwam in het donker zeg:D
[/quote]

hahaha ja idd! Ben jij zo'n gotoic? Misselijk

[quote="_Scarlet_ schreef:
is daar wat mis mee?


ja
[/quote]

Nee!
Iedereen mag toch zeker zelf wel weten hoe die er uit ziet en wat hij aantrekt?
Als jij het niet leuk vindt, oke, dat kan. Daar is toch ook niks mis mee?
Het is ook niet mijn smaak, maar als Scarlet het leuk vindt dan mag ze toch zeker zelf wel weten wat ze aantrekt enz, daar heb jij niks mee te maken dacht ik zo?

Het is trouwens gothic en geen gotoic Knipoog

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 13:34

wat mijn ouders er van vinden? Nou stiekem ben ik geen goth. hehe Haha!
maja ze vinden et niet mooi, maar pech voor hun, ik wel Pling

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:36

jah ieder zijn eigen smaak toch ?! ik ga me er niet druk om maken hoe mensen erbij lopen moeten ze lekker zelf weten Knipoog
xxx

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:42

Volgens mij lopen die gothics er altijd zo bij om mensen te shockeren en hun eigen wereldje te creeren. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat oude mensen een blokje omlopen als ze zo 'n groepje tegenkomen.

Ieder in zijn waarden laten okee, maar hier kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen. Naar mijn idee ben je dan niet helemaal lekker..

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:43

Wat stoer! Ik vind het wel gaaf! ken genoeg mensen die zo erbij lopen en ze zijn allemaal hardstikke tof!

Iedereen draagt vast wel eens zwarte kleding? Dat zij nou altijd zwarte kleding dragen is hun keuze toch!
Zwart kan ook heel chique zijn !

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 13:45

puma schreef:
Volgens mij lopen die gothics er altijd zo bij om mensen te shockeren en hun eigen wereldje te creeren. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat oude mensen een blokje omlopen als ze zo 'n groepje tegenkomen.

Ieder in zijn waarden laten okee, maar hier kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen. Naar mijn idee ben je dan niet helemaal lekker..


leg mij dan es uit waarom niet. Goths zijn heus niet veel anders dan andere mensen hoor. Qua uiterlijk ja, en qua denkwijze, maar voor de rest...ze zijn niet eng ofzo, ze offeren ook geen kleine kinderen, aanbidden ook geen satan...

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:51

puma schreef:
Volgens mij lopen die gothics er altijd zo bij om mensen te shockeren en hun eigen wereldje te creeren. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat oude mensen een blokje omlopen als ze zo 'n groepje tegenkomen.


gheghe toen ik dit las moest ik egt lachuhh whaha nu nog steeds. Ik kan me wel voorstellen dat oudere mensen hier meer moeite mee hebben dan wie dan ook maja dan blijven ze maar binne Tong uitsteken

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:07

Laat ik nu mijn mond maar houden Lips are sealed

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:10

puma schreef:
Volgens mij lopen die gothics er altijd zo bij om mensen te shockeren en hun eigen wereldje te creeren. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat oude mensen een blokje omlopen als ze zo 'n groepje tegenkomen.

Ieder in zijn waarden laten okee, maar hier kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen. Naar mijn idee ben je dan niet helemaal lekker..


Hoe bedoel je "vooroordeel" Verward

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:11

Ik mag tocg gewoon vinden wat ik vind Verward Ik vind het echt stom hoor je moet echt overal positief op reageren, Ik vind gotics er gewoon eng en stom uitzien, mijn mening!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:19

Geef mij dan eens 1 goede reden waarom je je voor je lol zo afgrijselijk in het openbaar vertoont en dan heb ik het niet alleen over zwarte kleding maar ook over die afschuwelijke make-up.

Het enige wat ik kan bedenken is het shockeren van andere mensen, maar als er andere argumenten zijn dan wil ik die graag horen! En kom nou niet aan met dat je het gewoon mooi vindt, want dan is er inderdaad ook een steekje bij jullie los.

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:20

dat zou ik ook wel is willen weten, puma
Laatst bijgewerkt door sweetbuddy op 11-07-02 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:20

haha hele dicussie hier haha vin t wel grappig !!! ik lees wel mee hoor Haha!
maar soms denk ik egt zo van eigenlijk hebben we wel een beetje gelijk ! jij ook wel hoor Kwijl gheghe

xx

ps ik wordt irri Haha! Haha! Haha!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:23

Gothic en Rock is tegenwoordig heel erg 'in'... Dat noem ik nog eens goed fout.
Ik bedoel, Overseas, ik had eerst zo een broek, dat vond iedereen maar een gekke 'Alto' broek, als je nu een Overseas hebt, ben je überhip. (Ik ben met alles een voorloper Haha!)
Ik vind dat je er cool uit ziet en ik heb er respect voor dat je niet go-with-the-flow bent (of misschien toch wel...). Ben benieuwd hoeveel mensen er nu weer op Lowlands zijn die vroeger Rock verafschuwden.
En nee, ik ben geen Alternate, iedereen zijn eigen smaak.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:27

Niet mijn smaak, volgens mij ben je een hartstikke mooie meid als je je normaal of niet opmaakt, je ziet er nu een beetje uit als Wednesday van de Adams Family. Haha!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:28

ik wil niet banketstaaf doen maar als je met alles een voorloper ben vin je jezelf dan ineens goed ?! vin dat een beetje raar gezegd, maare als je tog een voorloper van alles ben wat komt nu dan in ?! of anders gezegd wat draag je nu Tong uitsteken

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:28

whahaha flair haha die is goed Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:53

ik hou dr niet van.. vind ze er een beetje eng uitzien. We hebben 1 zo'n meisje in de klas ik heb haar nog nooit zien lachen, ze heeft altijd van die enge verhalen dat ze bloed aan de muur smeert en dat ze er een datum bij zet enzo.... ze hebben gewoon een hele kille uitstraling vind ik, niet iemand om even gezellig mee te kletsen!
maar natuurlijk mag je zelf weten wat je aan hebt enzo, maar ik vind ze gewoon eng

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:53

Sorry, het is niet echt mijn smaak.
Ik vindt je eerlijk gezegd nogal eng eruit zien.
Maarja... jij vindt het mooi, andere vinden het misschien ook weer mooi, maar andere vinden het weer lelijk.
Iedereen heeft toch zijn eigen mening.
En hoe zou het worden als we er allemaal hetzelfde erbij lopen Bloos

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:56

Leuk hoor!Ik vind doe stijl altijd wel wat hebben!

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:11

Je kan het eng vinden en raar je kan het ook zien als een stukje kunst...
Ik ken een (ex??) Gothic en die was aardig en keek echt niet zo somber...
Die was gek en veel mensen hoorde je ook gelijk vooroordelen hadden over haar...
Ik vind dat je gewoon in kleding moet lopen waar JIJ je lekker in voelt en niet waar IEDEREEN jou in wil zien!!!
NIET IEDEREEN IS HETZELFDE!!

Sorry ik stoorde me erg aan sommige reacties..

Ik kan me ook gaan zitten storen op die modemeisjes (vriendje noemt ze BreEzaH Sletjes) Die de hele dag maar over kleding moeten zeuren en of Nelly (WIE IS DAT???) een lekker ding is ed.

Mij en andere hoor je ook niet zeuren...
En sommige Gothic's zijn een beetje vreemd...Maar zijn wij dat niet allemaal...

dus ga niet roepen dat gothic mensjes er raar uit zien want andere doen het ook Gothichmensen dragen makeup en andere ook...Alleen de ene zwart en de ander roze...

En ikzelf ben geen gothic maar mijzelf...(Met wijde broek)

Laat alsjeblieft iedereen in zijn waarde en normen...

Zo een post van een newbie

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:19

Mooi gesproken Yindey! Ik hou er zelf ook niet zo van, maar probeer iedereen wel in zijn waarde te laten.

Weet je wat ook lachen is (als geinig voorbeeldje) Vanessa, alias Connie Breukhoven. Ha, over eng gesproken!!! Lachen

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:23

Dimple"]
[quote="avantilover schreef:
je ziet er gewoon eng uit! en het slaat nergens op, hoezo zou je zo somber in het zwart lopen?


Sorry hoor, maar kunnen we elkaar gewoon niet beter in de waarde laten? Wie weet vinden mensen jou kleren ook wel dom? Heb je daar wel eens aan gedacht?? Schijnheilig
[/quote]

JA IEDER Z'N FEESSIE!!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Beaumau
Berichten: 150
Geregistreerd: 19-12-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:09

Tegenwoordig ben je meteen al "goth" als je zwarte kleren draagt........