helaas was mijn mooie hoofdstel wel kapot.eerst een vriendin gebeld, maar die had er niet eentje over. toen zag ik een springruiter lopen die ik ken en kon van hem gelukkig een hoofdstel lenen.
losrijden heb ik niet eens een poging toe gedaan, losrijden was namelijk tussen de springers. Urissa is nog steeds wat bang voor andere paarden en dan gaat ze bij elk paard wat dicht bij haar komt op de stop.
ben dus maar gewoon bij de ringen gaan staan en hoorde dat het een halfuur uitliep. toen ik bijna in de ring mocht viel er een meisje van haar paard doordat die begon te bokken en in een andere ring viel iemand daardoor ook van haar paard.
beide nogal ernstig gewond, want er moesten 2 ambulances komen. hierdoor liep het nog een uur extra uit.
toen mocht ik eindelijk de ring in (met mijn goede voorbereiding, hahaha) en ze liep echt geweldig
blijkbaar vond de jury dat ook, want ik had met 195 punten een 1e prijs.in de 2e proef ging het ietsje minder, had hier en daar iets spanning en ze was iets loperig. 191 punten en een 6e prijs.
heb nu 11 winstpunten in de B en ben dus officieel L1 startgerechtigd
vrijdag nog 1 keer B en dan volgend weekend voor het eerst L1.

( bespeur ik hier een evil side van je?