Ik heb besloten om springles te volgen met Silver , aangezien hij al laaang niet meer deftig heeft gesprongen en hij niet de gemakkelijkste is. Vandaag was onze eerste springles , en het ging wel redelijk. Hij springt te vroeg en daardoor ben ik vaak niet met z'n sprong mee, daardoor ging het eerst niet goed , en ben ik gevallen , maar daarna heb ik mezelf maar geleerd vroeger in verlichte zit te gaan zitten en ging het stukken beter!
De volgende keer ga ik oefenen op afstanden inschatten en hem controleren voor de sprong. We hebben op het eind ook een parcour geprobeert ,wat nog niet zo super ging.
Het probleem is ook dat ik nog niet zo heeeel veel heb gesprongen , ben nl meer een dressuurruiter , maar Silver is m'n perfecte leermeester

Hier zijn de foto's/filmpjes. Let niet op m'n gezicht Aub.
Enjoy
1.

2.

3.

Eerst het valfimpje

Dit is ook een probleem... Hij is niet zo makkelijk te stoppen in een parcours... Daar gaan we aan werken. (Daar gaan we veel werk aan hebben , als 'ie weg is is 'ie weg

Nog even uitwaaien, let niet op m'n spraak

Graag opbouwend commentaar .
Me niet afbreken , het is nog maar de 2de maal dat we springen en ons eerste springlesje