Ze heeft zo lang stil gestaan omdat ik eerst "op vakantie" was geweest (even lekker int huis van m'n ouders in Nederland

Oftewel daar gingen de plannen om haar weer lekker op te pakken voor de int. Welsh show in Gilze komend weekend...
Deze week moest ik eigenlijk nog rust houden, maar ik wou toch proberen of ik het alweer aan kon met m'n rib en als het dan goed zou gaan wou ik toch een poging wagen om komend weekend op de show te rijden...
Ze pakte het boven de verwachtingen zeer goed op!! dus woensdag en donderdag hebben we lekker getraint en zijn er ook foto's gemaakt!! Vandaag heeft ze lekker rust en morgen nog een keer trainen voordat we zondag voor de bak moeten

Nog even wat achtergrond informatie, Power is een 4-jarige merrie. Vorige zomer beleerd verder in de winter wegens omstandigheden maar heel weinig gereden... In het voorjaar weer echt opgepakt en ook met haar gelest omdat we 11 Juni voor het eerst onder het zadel meededen op de int. Welsh show in Itterbeck. Hier heeft ze zeer goed haar best gedaan en werden we 2de in onze rubriek achter een zeer sterke duitse S-dressuur pony. Ik was dus ook super trots op haar. Vlak daarna is ze dus weer stil komen te staan en nu weer in actie

Hier eerst de foto's van woensdag, dus de eerste keer er weer op!!
01.

In stap, eerst toch wel even weer onwennig zo naar 8 week...

02.

Eerste drafje
03.

04.

05.

Galopje, moet er echt weer meer op gaan letten dat ik niet zo voorover ga zitten
06.

07.

Hmmm mijn poepie!!

08.

Richting halsstrekken
En dan ook nog wat foto's van donderdag:
09.

10.

11.

Dat lekkere koppie erbij (enge hoek in

12.

13.

Daar schoot ze even weg

14.

Auw m'n hoofd

15.

En na het rijden mocht Stefanie (die hier op bezoek was gisteren) nog even Powertje uitstappen
Nou dat waren de foto's!!
Wees wel een beetje lief voor ons

Wat ik zelf wel weet van mijn houding is;
Beter rechtop zitten (heb in het verleden ook heel scheef gezeten, maar daar ben ik nu aardig overheen

Tenen goed naar binnen houden en been niet optrekken
En handjes ook wat beter rechtop houden

Nouja dat was het dan!! En komende zondag zijn we te zien in Gilze!! Allemaal naar de show komen!!!!

Kus Aniek