viewtopic.php?f=10&t=640866
Gisteren heb 'k een sprongetje gewaagd met Donatello, afstammeling van Voltaire van de Meidoorn.
Hij is ingeschrevens al Belgische RijPony maar hij meet wel 1.56 .... Dilemma dus

Bedankt Charlotjuuh voor de foto's !

1. Losrijden

2. Hier is m'n hand 'open' omdat ik m'n teugels aan het verpakken was, omdat hij heel subtiel richting uitgang trok

3.

4. Oooeeee, enge bakkabouters (er lag een bundel takken waarmee je de hindernissen kon 'opfleuren')

5.

6.

7.

8. Deze hindernis stond ong. op 90-100cm. Hiervoor weigerde hij en ik tikte hem bij, en plots sprong hij de hindernis vanuit stilstand (is ook te zien aan mijn gezicht) , van kracht gesproken..

Zo, dat waren ze.
Ik vind dat ie een aardige springtechniek heeft, mooie bascule. Alleen laat hij z'n voorbenen op kruisjes en lage hindernissen wat hangen, maar als we hoger gaan hebben we daar geen last van

Hou er rekening mee dat dit paardje nog nooit veel heeft gesprongen, mss maar een goede 10 x in z'n 7-jarige leven. Ook is dit de 2de keer dat ik met hem een sprongetje waag.
Maar Charlotjuuh, die met hem 2 kampdagen heeft gereden doordat haar verzorgpony mank stond, zei dat ie dol was op springen, en ze had groot gelijk