Hier is Silver nog eens aan het werk! Ik mocht hem een week niet meer rijden (door bijensteek = kreupel) en sinds woensdag mag ik hem weer rijden. Silver ontspant zich zeer slecht, en doordat hij een week niet meer bereden mocht worden , is het nog erger geworden. Gister had ik les en dat was een ramp: hij begon zelfs te hoofdschudden, een half uur aan een stuk , door spanning... Donderdag heb ik al les gehad van Yulan (die à la de Bodt rijd) en dat ging super , dus vandaag weer!
Ik kan eindelijk rechtzitten
, het enigste probleem is mijn zadel, ik moet een springzadel gebruiken omdat ik geen ander heb, en hij gaat HELEMAAL (!) verschuiven als ik galoppeer met Silver op de volte , omdat hij helemaal valt (rechtsgebogen) terwijl het zadel eigenlijk perfect past , en ik goed aangesingelt had. Daarom hebben we eerst nog in draf gewerkt. In het begin aan de longe , maar dan los , wat iets moeilijker was. Hij pakt het al super op, en zelfs op het einde ging mijn zadel recht liggen 
Ik moet er wel opletten dat ik mijn binnenteugel met rust laat , mijn armen niet vooruit doe als hij nageeft en ik moet mijn handen recht houden. Op sommige foto's zit ik op het verkeerde been , maar ach , daar gaat het nu even niet om

1.
Silver zegt: Hallo!
2.
Zo ging het in het begin...
3.
'Wat zie ik daar?' Hij deed net z'n hoofd omhoog , daardoor de losse teugels

4.
Binnenteugel bewust wat losser.
5.
6.
Bin-nen-hand
7.
Zo'n leuk sta-moment.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

15.

Uitdraven , als hij z'n hals strekt heb ik altijd de neiging om naar voor te gaan zitten...
Er komt nog een topic bij ITP.
Commentaar mag , mits opbouwend en breek me niet af , het is de 2de maal dat ik op deze manier rijd
Is dat die pony die altijd met z'n hoofd in de wolken loopt??? Amai
!!