Nou vandaag had ik dus CH Haarle. Gisteren heeft Patty (calimerofoxy) meegeholpen met vlechten enzo en ze heeft bij me geslapen. En de volgende ochtend natuurlijk er weer vroeg uit

Hier is mijn verslagje:
Zoals ik al zei moesten we er vroeg uit, eerst was het even stressen, m'n oom was nl de sleutel van de trailerslot kwijt, maar gelukkig was hij al snel gevonden. Nou ik had de helft van de spullen nog thuis liggen, dus die gingen gelijk in de kofferbak. Toen naar Bonita gegaan die ondertussen zenuwachtig was

Nou, Bonita opgezadeld en mezelf klaargemaakt en toen in stap naar de springring gegaan om los te springen. Natuurlijk eerst even het startbewijs ingeleverd en daarna even rustig stappen. Ondertussen nog even naar clubgenootje Mark gekeken (zoontje van Bar) en daarna weer verder gereden.
Eerst even rustig ingesprongen op een kruisje en later op de oxer. Toen gingen we steeds opbouwen en uiteindelijk nog even 1m gesprongen

Ik wist eigenlijk wel dat er wat zou gebeuren, want Bonita die was al opgefokt toen ze de losrijring inging, maargoed.. ik reed op hindernis 1 af en opeens uit het niets weigerde ze.. Ik haar een mep op de kont gegeven en weer naar de hindernis toegereden.. en ze weigerde zo weer

Toen zei de vader van een clubgenootje dat ik nog even een hindernis moest springen..

Ze vroeg of het wel ging en dat ik niet meer mocht rijden en dat ik beter even naar de EHBO kon lopen.. Nou zo gezegd, zo gedaan en hun hadden een koude spons op m'n elleboog gelegd en ze wilden er een verbandje

Nouja, toen ben ik naar buiten gelopen en kwamen Lisa en Lex(broertje van elise01) eraan om te vragen wat er was enzo, dus ik het verhaal weer uitgelegd en ben ik met Bo en haar moeder meegelopen naar de auto om op weg te gaan naar het ziekenhuis

Ondertussen hadden m'n vader en patty Bonita in de trailer gezet en naar huis gereden om haar int weiland te zetten

Toen we bij het ziekenhuis waren, is kees2 naar huis gegaan, omdat ze moest werken, geen punt want m'n moeder kwam der later al aan

Nouja die (turkse) art was aan het l*llen en kijken tegelijk en zei ook nog wat dingen tegen mij, maar verstond de helft ongeveer

Nouja toen zijn we gewoon naar huis gegaan.. en zit ik achter de pc..

Foto's
Bonita's mooie staartje

Op naart parcours!
Weigering 1
Val

En nog een foto van het losrijden
Nouja dat was het. Ik hoop dat het 3sept in Raalte beter gaat!

Doeidoei
Foto's © by Calimerofoxy