Na hard te hebben gewerkt aan crossen en springen, nu nog een dressuurles voor de 1e officiële sgw van Laquinta en mij zondag. Dus vrijdag hard gewerkt bij Tyrza aan lengtebuiging, mijn eigen houding, die verd*mde linkerhand en aangezien Mickey er was, is alles ook vast gelegd.
Ik had lekker de eer om jou en Laquinta in actie te zien tijdens de les Zoals ik ook al had gezegd, vind ik er helemaal niet verkeerd uit zien. Hij heeft er al hele mooie momenten bij!!!!
ben ik op zich met je eens CD. Alleen is dit mijn springzadel, gebruik om diverse redenen geen dressuurzadel op dit moment, en om nu op crosslengte mijn proef te rijden lijkt me ook geen goed idee. Dus maar even schipperen voorlopig
Ik ken Laquinta alleen van Josien, dus dit is echt anders! Zit er goed uit, zitten fijne ontspannen momenten tussen. Ik zal zeker proberen jullie op Bokt een beetje te volgen.
Foto's zien er goed uit. Wel lastig, lange beugels op een springzadel. Heb je zo genoeg steun bij de zweetbladen? Hij pakt wel fijn aan zo te zien. Anders kun je hem volgend jaar ook meenemen naar Breda
deze is niet van mij. Ik rijd hem voor iemand die zwanger is, en het fijn vond als haar paard werd doorgereden in die tijd. Hij heeft al L gecrosst, dus we konden het vrij snel oppakken.
Wedstrijd was trouwens bijzonder goed geslaagd Na de dressuur 1e met 211 punten, 2 balken met springen, en foutloos binnen de tijd gecrosst. Uiteindelijk 2e op ca 2 strafpunten achter de nummer 1.