). Met de laatste spullen inladen kwamen we erachter dat mijn rijlaarzen met sporen nog in België stonden.
OEPS!!! Geen tijd meer natuurlijk om die nog te halen dus dan maar alle oude laarzen uit de kast trekken. Het is fijn om af te vallen, alleen een luxeprobleem dat je oude laarzen dan niet meer passen. En schijnbaar was ik toch nog gegroeid want ze waren te kort en te wijd. Het beste ervan gemaakt, oppoetsen.. Oude sporen zoeken (van de meeste ontbrak er één). En snel vertrekken. Door file en verdwalen kwamen we, net als tijdens de selecties, te laat aan. Gelukkig was de ringmeester hier beter gezind en mochten we tijdens de ruinen, anderhalf uur later starten. Al met al deed hij (en ik ook
) erg zijn best, maar niet genoeg om tegen de 'grote namen' en de betere kwaliteit paarden op te botsen. Daarvoor is hij nog net niet genoeg bevestigd. Maar goed, we hebben alle tijd en ik weet zeker dat hij nog menigeen versteld gaat staan als hij wat verder is 
Genoeg gepraat, hier wat foto's (op EquiVision.nl staan op pagina 5 ook een aantal foto's).

Commentaar mag, maar wel onderbouwd

Maar ja, we waren al zo vroeg opgestaan, nog vroeger had ik echt niet overleefd na al dat opgelopen slaap tekort haha. Toen ik na mijn ring de film nakeek ben ik gewoon in slaap gevallen