Was een superdag, heel gezellig en we hebben ontzettend geluk gehad met het weer!
De dressuurproef: Ging voor m'n gevoel niet erg goed. Ze probeerde bij elke opening in de witte hekjes te ontsnappen, haha! En ging te hard naar m'n zin. Maar ik weet zeker dat dat kwam door mij zenuwen

Mijn probleem is vooral dat in de proef bv op dát moment een overgang móet en omdat ik er dan niet genoeg op vertrouw dat ze het doet, ga ik te gespannen en te sterk inwerken...
Ik heb er zeker veel van geleerd

(losrijden)
(proef)
Vaardigheid ging goed (op 1 balletje na)... tot poortje 11

En hier zie je het gevolg
Nog even een paar goeie foto's natuurlijk

Ohja, van Speel uw spel heb ik geen foto's. Daar ben ik dwars over een bloempot gereden

Uitslag heb ik helaas nog niet. Computers waren kapot gegaan ofzo, dus de lijst wordt nog toegestuurd. Iig ben ik niet bij de eerst 5... maar er deden er 12 mee, dus ben wel heel benieuwd waar ik stond.
Er was jammer genoeg maar 1 prijs voor dr. én vh; en laat die vh nou niet niet goed gegaan zijn

Dressuur aantal punten viel nl niet tegen!! 3x een 6; 7x een 7 en 6x een 8! Dus 115 vd 160 pnt. Ben ik wel heel trots op

Nog even haar lieve toet op de foto, lekker hooi aan het knabbelen in de trailer