Goh, bij deze post valt er meteen een blok van 100kg van me af. Gisteren werd Bastet goedgekeurd en dat betekent dus dat ze de mijne wordt.
Ik kan niet beschrijven hoe gelukkig ik ben

ONGELOOOOOOFELIJK GELUKKKIIIIG
De veearts zei dat opviel hoe gewillig ze was, hoe braaf en lief ze was, ze heeft een goed beengebruik en een goeie rug zei hij. Geloof me, ik ben de gelukkigste mens op aarde.

2 dagen ervoor was ik nog even met een vriendin gaan rijden, het ging niet bijzonder goed , de grond lag nogal slecht maar toch was ik tevreden van mijn lieve schat.
1
Geprobeerd om rechter te zitten

2
Hier moet haar neus er véél meer uit, en mijn binnenteugel is te los. Deze foto even ter illustratie als 1 van onze fouten. Of, mijn fouten.
3
Bastet was nogal kijkerig, de buren waren met emmers water aan het zeulen en dat vond ze in eerste instantie eng, en erna vreselijk interessant ... Geregeld vlogen die oren naar voor, en begon ze eventjes haar tempo op te drijven

[img][/img]
4
Dan ook voor de eerste keer enkele galopfoto's... Ik ben totaal nog niet bezig met haar naar beneden te rijden in de galop. Ik weet dat ze het nog gedaan heeft ( met sophie, toen ze meer bereden werd ) en het wel degelijk kan maar voor het moment probeer ik haar gewoon wat te controleren en tot een gelijkmatige galop te komen, zonder te veel "vallen over de schouder" etc.
Er is nog veel werk aan maar we komen er wel

5
Geen charmant geheelplaatje maar wel een leuk achterbeen.

6
Jaja, ik kan ook zitten in mijn zadel

7
Voor wie de andere topics zag, dit was idd een mindere dag. Maar ik ben momenteel zo happy dat ik het niet kon laten ze toch met jullie te delen

En bij deze wil ik ook even Sophie bedanken voor alle info die ze me gegeven heeft, voor het begrip, voor alle tijd die ze in bastet gestoken heeft en ze weet dat ze altijd welkom is om bastet te komen bezoeken. Sophie, thx meid