zijn nog best een paar leuke plaatjes geworden

owja bodyprotector is niet omdat Q ineens gevaarlijk is geworden hoor, die is nieuw en wil er even aan wennen omdat ik daarmee binnenkort op mn 3 jarige monster ga zitten die dan net onder t zadel gaat

Q zn zwiepende staart is trouwens ivm dazen niet vanwege verzet oid, er zaten echt nog veel van die ellendige beesten helaas!
we beginnen met een galopje om hem los te maken
en een drafje, zn moeilijkste gang
ik had wat schoudervoor gereden en toen ik weer op die lange zijde kwam ging Q stout doen, om te voorkome dat ie nog een ker schoudervoor moest rijden, zal ie wel gevoeld hebben in zn spiertjes
(3 foto's achter elkaar gemaakt, zit wat voorover omdat Q vroeger bij zo'n aktie akelig ver de lucht in kwam, tegenwoordig doet ie dat niet meer maar het zit er bij mij nog wel in)daarna kon ie weer fijn draven
fijn dier is het zo

toch nog ff die schoudervoor

weer fijn naar de ontspanning toe
beetje uit een vreemde hoek gemaakt
maar hij blijft achter lekker meekomen ben daarom blij met die foto'sBen verbaasd over hoe fijn&braaf hij was na zo'n tijd van nietsdoen! heb ook maar 20 min gereden ofzo en ben toen gaan uitstappen, meneer was moe

en dan liever eerst in de bak dan meteen het bos in, en Q voelde goed aan in de bak dus dat gaan we weer vaker doen, merk ook dat hij het best leuk vind om weer aan het werk gezet te worden! De dazen zijn binnenkort ook wer weg dus dan rij ik sowieso weer vaker!