smalletje

kleine trakehner

smalletje

dakje

echte trakehner

water

gastank

over een dikke week ons officiele debuut in Vlietlanden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

leuk paard!

maar ziet er goed uit zover ik kan zien
!
.
Klopt, daarom klap ik ook door in de landing. Ik heb er met mijn eigen paarden minder last van, met deze komt het duidelijk weer terug. Ik ga ook te veel en te vroeg mee, een doodzonde in de cross
Op mijn eigen paarden heb ik meer rust en kan ik stiller zitten in het aanrijden zodat mijn houding op de sprong ook beter is. Ik moet van Rob dus idd heel bewust terug blijven zitten in de afzet, bijna alsof je aan het dressuur rijden bent.
Lielle schreef:ik mag van mijn instructeur mijn beugels niet korter maken omdat ik relatief korte benen heb en dan topzwaar ga wordenOp mijn eigen paarden heb ik meer rust en kan ik stiller zitten in het aanrijden zodat mijn houding op de sprong ook beter is. Ik moet van Rob dus idd heel bewust terug blijven zitten in de afzet, bijna alsof je aan het dressuur rijden bent.
en gewoon wachten dus![]()
Splinter, op zaterdag in het M met mijn eigen paard en zondag B met deze.
Jammer, anders was dat probleem ook uit de wereld
Maar met kortere beugels en onvoldoende beugeldruk kom je dus wel hoger te zitten (extreem voorbeeld zijn jockeys).