Voor de geïntresseerden: Kassandro (v. King Kadanz) is een 6 jarige D pony.
Daar aangekomen eerst wat over het terrein gewandeld, naar het secretariaat gegaan en even bij de springring naar wat combinaties gekeken. Toen richting trailer gegaan en Kassandro (Sambal) opgezadeld.

Sam die probeert mijn vaders broodje te pikken

Toen richting het losrijterrein gestapt en uiteindelijk een veldje gevonden waar het een stuk rustiger was dan op het losrijdterrein. Daar lekker rustig losgereden.

Drafje

Galopje
Toen 5 minuten voordat ik zou moeten starten naar het hoofd-losrijdterrein gegaan. Daar riepen ze al om dat dit echt de laatste keer was dat ze me om zouden roepen en als ik niet zo komen ik niet meer mocht starten

Dus snel naar de ringmeesten en huppa de ring in!

Middendrafje

Travers van F-B, einde van de travers, weer rechtstellen

Middenstap
En toen zat het erop

Ik had zelf een fijn gevoel over de proef

Er zaten geen grote fouten in alleen de rechter travers was niet zo goed, maar dat is een onderdeel dat Sam gewoon nog heel erg moeilijk vindt. Verder lekker gereden.
Toen weer terug naar de trailer, Sam afgezadeld en naar de andere combinaties gaan kijken. Toen naar de dressuurbanen gegaan en gekeken of m'n coupons er al waren. Dat was zo en ik bleek 180 en 191 punten te hebben. De 180 punten vielen me eerlijk gezegd een beetje tegen

Verder lagen er nog maar 2 coupons in het bakje dus geen idee hoe de rest het er vanaf gebracht had. Tijdens het wachten hoorde ik nog iemand zeggen dat ze dat meisje van Koetsier [ik dus

Dus ik kijk op die lijst, sta ik daar helemaal bovenaan

Ik had dit dus echt niet verwacht en stond helemaal te trillen. Gelijk door een paar mensen gefeliciteerd en toen als een speer naar de trailer om Sambal op te zadelen voor de huldiging.

Wachten op de huldiging. Sambal maakt vrienden met de Reserve Kampioen. Het scheel trouwens bijna niks, 3 punten maar. Van het voorjaar tijdens de indoor kampioenschappen in het M1, was zij Reservekampioen geworden met 1 puntje meer als dat ik had

De huldiging:

Pakje in ontvangst nemen

De Kampioen en de Reserve Kampioen

Nou op naar Ermelo zou je denken, maar helaas. Tijdens het NK zit ik met school in Florence, dus dat wordt hem niet.
Erg balen, maar alsnog hartstikke blij natuurlijk