Met losrijden ging ze erg goed, ze stond er fijn aan
. Ik moest als allereerste, en kwam er al snel achter dat behoorlijk veel publiek niks voor Shine is haha. Gelukkig mocht ik een rondje extra door de bak, ze vond het écht eng, maar goed, ik moest een keer beginnen hè
.Begin ging redelijk (SB over de middellijn) maar daarna vond ze het muziekje voor de uitgestrekte draf plus alle mensen langs de kant reden genoeg om in volle galop soort van richting uitgang te gaan
. Gelukkig kon ik het allemaal weer in de hand krijgen, maar van een nette proef was daarna geen sprake meer
. Ach ja, toch nog een paar mooie foto's eraan over gehouden en het was gewoon leuk, volgende keer beter
!Voor vertrek:

Losrijden, drafje:

stap,

arrogant hoofd
,
Kantelt helaas net wat, waarschijnlijk op een daas, die waren er echt met een hele invasie, bleef ze maar doodslaan. Had er op een gegeven moment ook 5 (!!!) op mijn jasje zitten! Ze wordt er ook ontieglijk nijdig op, en het lijkt niet uit te maken hoeveel spray je erover spuit

En toen de ring in:

Enthousiast was ze wel

In uitgestrekte draf op de jury af om af te groeten (ging van 'slinger naar rechts, slinger naar links, slinger naar rechts, slinger naar links'
):
En lest best
Tjaa het blijft vervelend!

, heel vervelend dat het dan niet helemaal lukt zoals je had gewild!!
(Heb het gezien want ik was met Shari mee)
nee hoor geintje. welke afstammeling is je paard... en hoe hoog is hij of zij....