Ik reed al een klein jaartje op Princess, tot de eigenaars besloten om het paardje bij hun thuis te zetten..Natuurlijk vond ik dat superjammer Maar bleek dat ze niet zo ver stond, en als mijn ouders kunnen voeren kan ik nog af en toe eens gaan.. Ik superblij natuurlijk! Hier rij ik dus bij hen thuis.. Het is eigenlijk een springpaard maar aangezien ze nog geen hindernissen hebben daar rij ik er nog dressuur mee voorlopig. Binnenkort rij ik ook een oefenjumpingetje met haar. Ik weet dat mijn houding echt op niets trekt, maar daar liever niet teveel commentaar op, ik probeer er echt op te letten en ik weet het van mijn eigen. Ik ga momenteel ook naar de kinesist wegens rugklachten. Alison hier op bokt heeft e foto's getrokken Merci Ali!
Hey Lore ! Princess liep echt supergoed! Het is net of ze thuis veel beter loopt dan in Hof ter Ede, mss omdat ze daar niet zo afgeleid is door andere paarden? Twas leuk , en euh mooie foto's haha ..Mopj Hopelijk kan je der nog veel mee gaan rijden ! Enneuh veel succes met de oefenjumping hé !
Mooi paard, ziet er relaxed uit. Probeer zelf niet zo verkrampt te zitten. Gewoon rug recht, benen laten hangen, hakken uitdrukken en ellebogen losjes langs je lichaam.
@ jOrinda: Ik zal er ook nog dressuur mee rijden hoor maar omdat het een springpaard is wil ik haar ook laten springen ze doet dit nl. veel liever Merci voor je reactie!
@ Dautsen: dankje:)
@BeLoVeD : Idd daar moet ik echt op letten, heb daar echt wel moeite mee! Maar zal ik zeker proberen Dankje