Pien met Longeersingel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dudette_

Pien met Longeersingel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 10:46

laatst had een vriendin van mij, de longeersingel van Pien gevonden. Dus zij had hem al uitgeprobeerd, maar nog geen elastiek enzo. nja, geen idee hoe het heet, ik ben ook maar een amateur Vork . Gister heb ik dat dus ook ff gedaan, alleen dan mét elastiek. en nee het is geen merrie, maar ja, wel een homotje Lachen hèhè Duivel

Ok, dus eerst hebben we aan de longeerlijn gelopen, maar aangezien dat niet gaan, met een longeerlijn in je hand, de zweep in de andere, heb je geen plaats meer voor een camera. Clown

Afbeelding

dus toen maar zonder, er zijn niet veel draf óf galop foto's, ging beetje lastig. Vork

Afbeelding

Zijn liéve hoofdje Lovers
Afbeelding

Afbeelding

en met aandraven of aangalopperen, gooit ie nog steeds met zijn hoofd recht de lucht in Sigaar
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

deze foto, vind ik mooi Bloos! Don't know why. Lachen
Afbeelding

nog 3 foto's van de andere hand, en toen, begaf mijn batterij het, en ik ook, want had geen zin om er andere in te doen. Vork

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oke dat was het, niet veel hè? Nee vond ik ook al. Clown
Commentaar graag, liefst opbouwend en hou het áárdig! Kan je dat niet? Liever dan geen commentaar Vork anders ben ik weer pissig Tong uitsteken
Dit was de eerste keer dat we het deden, dus ja. Lachen

Groetjes ! Doei!

Relien

Re: Pien met Longeersingel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 10:48

ziet er goed uit mooi paardje maar ik vind jou elastiek erg strak zitten maar dit kan ook door de foto's komen

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 10:50

Relien schreef:
ziet er goed uit mooi paardje maar ik vind jou elastiek erg strak zitten maar dit kan ook door de foto's komen