Anouar mocht in de wei samen met twee merries, dus hij had het iig naar z'n zin.
Maar het was niet alleen maar feest voor hem, er moest ook gereden worden, door de prachtige omgeving.
De eerste dag een niet al te fijn ritje omdat de dazen ons erg interessant vonden, stappen kon bijna niet. Desondanks een mooie rit van zo'n 3 uur.

DAZEN...

Onderweg kwamen we een poeltje tegen waar de paarden in konden. Anouar was altijd vrezelijk bang voor water en niemand had gedacht dat hij er ooit in zou gaan, ik ook niet.
Na wat aanmoedigen stond hij er uiteindelijk tot z'n buik in, knappe man.
Anouar wilde denk ik even de bodem ruiken ofzo, hij stak ineens z'n hele hoofd onder water. Hij schrok er zelf zo van dat hij als een wilde achteruit het water uit ging.

De volgende dag (zaterdag) zijn we naar de Ginkelse heide geweest, ruim 5 uur gereden. Daar hebben we een stuk van de veluwe trail dagtocht gereden.
Het gras daar was erg lekker

Langs het pad over de hei was ook een soort poeltje. We hadden gehoord dat je daar ook in kon, dus maar even proberen.
Voorzichtig erin, Anouar even stampen. Dit keer z'n hoofd maar boven water gehouden, hij wilde het wel een paar keer weer doen.

Nog iets verder erin. Uiteindelijk is hij er tot halverwege z'n borst in geweest, poeltje was best diep

Onderweg even lunchen. Anouar vond mijn broodje ook erg interessant

De volgende dag een rustig ritje, zonder zadel door het buurtbos en nog even bij huis langs

Anouar de ezel

De laatste dag ook geen lange rit, een beetje in de buurt gereden en door de waterak gecrosst. Hier hebben we geen foto's van.
Het was een heel leuk weekend. Eigelijk wilde we helemaal niet meer naar huis, maar aan alles komt een einde.
Heb wel een leuk huis op het oog daar, alleen nog even m'n ouders over halen