In het dagelijks leven leert Elske mensen met een beperking paardrijden. Maar zoals een echte fjord, heeft Elske soms wat "fjordenstreken". Ook is ze zo ontzettend scheef en stijf en stug. Dus een mooie deal gemaakt: wij gaan Elske trainen. Wij blij, hun blij

Nou, meet Elske:
Die twee zagen elkaar al vanaf het begin zitten

En toen gingen we rijden. Ik stap de meeste tijd dat ik haar rijd. In de stap buig ik haar in (links inbuigen was echt bijna onmogelijk) en probeer wat zijgangen te rijden. Het valt echt niet mee om haar te rijden. Ze kent geen beenhulpen en als je aan de teugels komt, draait ze af i.p.v. inbuigen.
Zoals je hier ziet, kost het nogal wat moeite om haar in te buigen.
Lenn vond stapfoto's maar saai. Dus ben ik maar gaan draven. De draf is echt verschrikkelijk. De scheefheid onder je is niet voor te stellen. En ook is ze onbestuurbaar (en beresterk
). Lenn dacht dat het allemaal wel mee viel. Tsja, zoals altijd ziet het er makkelijker uit dan het is.
Lenn de eerste drafpassen. (Let vooral op haar gezicht
Ze zei iets van: oohw, wat is dit erg)Dit was de 3e keer dat ik erop zat. Ze gaat echt met sprongen vooruit en is ontzettend leergierig. En ook werkt ze ontzettend graag voor je. Als ik aan kom lopen, staat ze echt te springen om aan het werk te gaan.
Nou, kom maar op met de reactie's!

Ze ziet er erg lief uit! Het nieuwe paard laat op zich wachten? Er komt dus een nieuwe aanwinst?