Nujaro@Work2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

Nujaro@Work2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 16:01

Haha! er was al wel een topic over deze pony van dezelfde dag alleen met andere amazone Knipoog maar zij had mijn foto's niet Haha! dus nu de foto's met ik op mijn pony Tong uitsteken

mijn eigen commentaar Knipoog wat me gelijk opviel bij de foto's:
-zit soms iets te ver naar achteren
-handen moeten beter bij mekaar, maar hij wou niet lekker loslaten dus was ik een beetje aan het spelen met hem (om het zo maar te noemen) hierdoor wordt hij wat soepeler Knipoog
-ook moet ik mijn handen beter recht op zetten Knipoog

Afbeelding
1. effies een hoofdfoto

Afbeelding
2. lekker relax instappen met dit warme weer Knipoog

Afbeelding
3. gewoon lekker normaal drafje Haha!

Afbeelding
4. klein stukje onder de sproeier die nog aanstond Vork

Afbeelding
5. even een galopje Haha!

Afbeelding
6. nog een stukje galop, jammer genoeg onscherp

Afbeelding
7. Lachen

Afbeelding
8. Ietsje laten wijken Knipoog

Afbeelding
9. nog een stukje wijken. zit wel scheeft Bloos

Afbeelding
10. even halthouden Knipoog

Afbeelding
11. beetje vaag maar volgens mij ben ik aan het afwenden bij A Tong uitsteken

Afbeelding
12. nog even een stukje draven Haha!

weet dat het dressuren een stuk beter kan, maar met dit warme weer had ik al niet zo serieus met hem gewerkt Knipoog

Toad

Re: Nujaro@Work2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:05

Heej jeltien mooie foto's heb ik gemaakt he Knipoog
Nujaro is een leuk beesie Lachen

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:06

Mooi foto's en een leuk beestje Knipoog
Commentaar heb je zelf al gegeven Ja.

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:14

Heb je een PB gestuurd...

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:17

Leuk beestje!! Let er wel op dat je je been niet te ver naar achteren legt. En naar mijn idee kunnen je beugels wel 1 of 2 gaatjes langer.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:21

Je beugels zitten veel te kort en je drijft met je hak die dus op de verkeerde plaats komen door je "lange benen".....
Je moet drijven met je kuit!
Leuke pony, maar ga hier aub snel wat aan doen.

@Saffier - ik demnk wel 3 of 4 gaatjes Bloos

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:25

Leuke pony ziet er netjes uit en als je dan nog denkt om je eigen gegeven commentaar komt het helemaal goed! Ja

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 16:32

even over die beugels: ik begin vrij lang te worden voor mijn pony en ik had mijn die dag misschien ietsjes langer kunnen doen Knipoog maar echt niet veel Knipoog word het alleen maar onstabiel van Knipoog heb het er met een aantal mensen(verschillende instructrice's, ook heeft een man die lesgeef cursussen geeft gezegd dat ik ze niet langer moet doen) over gehad en iedereen is het met me eens Haha!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:34

Maar drijven met je hak en je benen zo naar achter doen is echt niet de bedoeling hoor!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:34

Leuk paard heb je, erg mooi! Maar denk inderdaad goed aan je eigen houding en zit. Hoelang heb je dit zadel al? Ligt namelijk best ver naar voren naar mijn idee, het zitvlak lijkt me een beetje aan de kleine kant voor je, sowieso zal een dressuurzadel je houding meer ten goede doen komen denk ik (alleen de portemonnee helaas wat minder Knipoog )

Vergeet vooral niet kritisch naar je eigen beenligging te letten ipv alleen maar het bovenlichaam waarop alle puntjes die jezelf noemt gericht zijn.

Afijn, veel succes verder en oefen ze. Als je bewust bezig bent met de fouten die je maakt kun je er van leren, zodra je je er niet bewust van bent kun je er ook niet van leren. Dus leer en oefen ze verder! Lachen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 16:36

superwoman schreef:
Maar drijven met je hak en je benen zo naar achter doen is echt niet de bedoeling hoor!

ik moet mijn hakken meer uitdrukken dan is het een stuk minder Knipoog

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 16:39

Bienotje schreef:
Leuk paard heb je, erg mooi! Maar denk inderdaad goed aan je eigen houding en zit. Hoelang heb je dit zadel al? Ligt namelijk best ver naar voren naar mijn idee, het zitvlak lijkt me een beetje aan de kleine kant voor je, sowieso zal een dressuurzadel je houding meer ten goede doen komen denk ik (alleen de portemonnee helaas wat minder Knipoog )

Vergeet vooral niet kritisch naar je eigen beenligging te letten ipv alleen maar het bovenlichaam waarop alle puntjes die jezelf noemt gericht zijn.

Afijn, veel succes verder en oefen ze. Als je bewust bezig bent met de fouten die je maakt kun je er van leren, zodra je je er niet bewust van bent kun je er ook niet van leren. Dus leer en oefen ze verder! Lachen

Ik weet het moet meer op mijn houding gaan letten Knipoog ga dat ook zeker doen Knipoog

dat het zadel zo naar voren ligt is mij ook al opgevallen Haha! en degene die de foto heeft gemaakt en ik denken dat we niet goed hebben aangesingeld waardoor het zadel naar voren is gegleden Knipoog

dressuurzadel zal niet echt wat worden: spring ook graag met hem en hij vind springen ook super en dressuurzadel kan springen misschien wel maar dat lijk mij toch minder fijn Knipoog en ook de portmonnee natuurlijk Clown

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:50

Leuke pony. maar hij loopt wel heel erg vaak op de voorhand, probeer de achterhand erbij te houd.

De rest is al gezegd. Knipoog

gizmoloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:55

leuke pony
ik vind het er toch heel leuk uitzien

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 16:57

yousra schreef:
Leuke pony. maar hij loopt wel heel erg vaak op de voorhand, probeer de achterhand erbij te houd.

De rest is al gezegd. Knipoog

lijkt ook erg zo, omdat het zadel naar voren is geschoven Knipoog

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 17:31

Ziet er al goed uit Ja

Ik ga mee met het gegeven commentaar.

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 17:32

Miriano schreef:
Ziet er al goed uit Ja

Ik ga mee met het gegeven commentaar.

thnx Haha!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 17:51

Je hebt een mooie pony hoor!
Het meeste commentaar is al gegeven en ik heb er verder ook niet zoveel verstand van dus.. Tong uitsteken Succes iig!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 17:52

Saffier schreef:
Leuk beestje!! Let er wel op dat je je been niet te ver naar achteren legt. En naar mijn idee kunnen je beugels wel 1 of 2 gaatjes langer.

precies wat ik wou zegen Haha! je hebt je benen een beetje ver naar achteren.

verder vind ik het een zeer gaaf paardje Haha! ookal hou ik niet zo van vos Haha! Tong uitsteken
hij (zij?? Bloos) heeft een lief hoofje Haha!

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 18:17

hey jeltien,

ziet er goed uit hoor maar je kan wel beter Knipoog
maar het was ook zo warm. Het commentaar heb je al gegeven.

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 18:48

Een leuke pony...

Alleen de stijl van het rijden daarintegen niet...Ga zeker mee met al het gegeven commentaar wat hierboven staat...Vind het alleen jammer dat je overal een excuus voor weet te verzinnen waardoor je de dingen niet zult en wilt veranderen! Jammer..

Nogmaals wel een leuke pony om te zien...en erg braaf lijkt me, aangezien je hem zo onder de sproeier door kunt sturen!! Succes met hem!!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 21:35

Suzanne_k schreef:
hey jeltien,

ziet er goed uit hoor maar je kan wel beter Knipoog
maar het was ook zo warm. Het commentaar heb je al gegeven.

whaha, ik weet wel zeker dat het beter kan Clown whaha anders was ik nooit M geworden Knipoog

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:36

kivas schreef:
Een leuke pony...

Alleen de stijl van het rijden daarintegen niet...Ga zeker mee met al het gegeven commentaar wat hierboven staat...Vind het alleen jammer dat je overal een excuus voor weet te verzinnen waardoor je de dingen niet zult en wilt veranderen! Jammer..

Nogmaals wel een leuke pony om te zien...en erg braaf lijkt me, aangezien je hem zo onder de sproeier door kunt sturen!! Succes met hem!!

Misschien wel braaf maar echt niet de makkelijkste!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 21:39

kivas schreef:
Een leuke pony...

euhm ik probeer niet echt een excuus te verzinnen Bloos maar je hebt misschien wel een beetje gelijk en ik snap dat je dat zegd Knipoog maar ik zal echt wel letten op de tips en er wat mee doen hoor, als jullie mij tips geven, ga ik zeker wat mee doen Haha! tenzij ik het ergens niet mee eens ben Knipoog maar tot nu toe ga ik echt wel op al die tips letten Knipoog alleen bijv. van die beugels, zit ik zelf ook allang over te denken wat ik ermee doe Knipoog

het verbaasde mij ook hoor dat hij onder de sproeier door ging de eerste keer Clown hij heeft nogal een watervrees Tong uitsteken alhoewel, die heeft hij in de afgelopen tijd wel groot en deels overwonnen geloof ik Bloos

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 21:40

Toad schreef:
kivas schreef:
Een leuke pony...

Misschien wel braaf maar echt niet de makkelijkste!

daar ben jij nu wel achter gekomen he suzanna Clown Nagelbijten / Gniffelen