Milton-->paard waar ik naartoe ga kijken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:04

Op die foto is het idd wat moeilijk te zeggen.
Maar ik ken een stuk of 5 burgraaf afstammingen en het zijn allemaal zulke superlieve beesies.
Allemaal heel braaf.

En als hij bij je past, wat maakt het dan uit wat voor vader hij heeft.

succes ermee

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 17:03

het is niet zo'n actieve foto!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 17:08

Heb inderdaad vaker bij bm stables rare dingen gehoord, maar goed, als je laat keuren bij een goede door jou uitgezochte veearts zal het wel goed komen.

Vindt hem heel arm in de bespiering, en qua type niet echt ideaal. Maar wat moet hij kosten????

Want je kunt niet al te veel verwachten in sommige prijsklasses.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 20:27

Hmmm...niet al te positief zijn alle reacties, terwijl ik het juist wel een leuk beestje vind.

Oké hij is niet gespierd, heeft een grasbuik en loopt ontiegelijk te suffen lijkt het wel... Maar daar moet je toch gewoon proberen doorheen te kijken??

Nog anderhalve week...dan ga ik kijken en hoop ik een goed beeld van hem gekregen te hebben. En ik hoop dat hij ook THE ONE is! *LOL*

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 20:55

hoi Sanne!!

leuk dat je weer een paardje op het oog hebt!
de foto zegt niet zo veel, maar dat is maar een momentopname.
ik zou nooit maar dan ook NOOIT een paard kopen bij deze stal, want je hoort er zo veel vreemde rare verhalen over..... wie weet wat je "in huis" haalt, maar kijken kan geen kwaad.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 20:58

guidolover schreef:
maar kijken kan geen kwaad.


Nee, dat dacht ik ook Haha!

En als het echt iets is, dan laat ik hem keuren door mijn DA. Dus wat er dan nog fout kan gaan Verward

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 21:02

Idd, geen positieve reacties maar het gaat toch aller eerst om het kijken en daarna zie je wel verder...en op de foto lijkt het me wel een leuk beestje om te zien. Er moet misschien nog veel gebeuren maar daar werk je samen aan en je krijgt een nog betere band met je paard. Veel succes.

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 21:03

ik vind het een leuk paardje,oke,de foto is niet geweldig,maar het gaat om jou gevoel bij het paard!niet om wat anderen zeggen hoor,gewoon kijken{en ik ken wel 1 iemand,dat is dus heel veel Knipoog ,die tevreden was,bij die stal}ik heb ook vandaag een paard gekocht,verschrikkelijk om te zien,maar super goed gebouwt,en lopen dat ie kan!!!gewoon op je gevoel afgaan en succes!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 21:04

Ja dat vind ik ook. Kijk, een grasbuik is weg te werken (daar is mn zomervakantie voor Haha!) en die bespiering komt dan ook nog wel... *LOL* Maar goed, ik zal eerst maar eens gaan kijken Party!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 21:27

Neem voor het oog een ruiter mee waarvan je weet dat ie rijdt zoals jij straks aan de gang gaat, op die manier kun je op de grond een beter idee krijgen van het paard.
Deze ruiter zit er niet echt florisant op.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 12:43

Nee idd!

Ik zou eigenlijk mn instructrice meenemen, maar die is vorige week bevallen, dus die wist nog niet zeker of ze wel mee kon gaan. Maar mn zus gaat ook mee en die heeft ook paardgereden en weet er ook veel vanaf...