Daar aangekomen gevraagd of hij intussen al iemand had maar hij had nog niemand en ik mocht rijden.
Later wat bij andere mensen aan het kletsen en ook daar werdt ik gevraagd te rijden in de sulky.
Het meisje dat normaal met deze pony's rijdt is op vakantie.
Bruintje het ponytje in de sulky schrijven ze in omdat anders die reeks niet door kan gaan dus jah laatste maar dat maakte niet uit.
Daarna heb ik op red fox gereden een hele goede pony als je weet hoe je moet rijden.
Ik moest meteen vanuit de start sturen voor de bocht want anders loopt die heel erg uit.
En op het rechte eind wat daarna komt flink gassen dan weer goed sturen en dan rijden en jah hoor we kwamen als eerste over de eindstreep mijn aller eerste overwinning.
Helaas begaf de filmcamera het en staat eht niet op film maar iemand anders heeft het ook gefilmd en daar krijgen wij het nog van.
oh jah ik heb een blauwe blouse met rode streep
Daarna moest ik voor de tweede keer op red fox want bruintje leip niet meer want de tweede keer was twee toeren.
Te veel voor die kleine.
De bedoeling was dat ik red fox vast moest houden tot dat het meisje met die blauwe blouse voorbij was maar ze was nogal laat voorbij pas in de bocht waardoor ik van achter en van voor klem gereden werd.
Hierdoor moesten we wat inhouden en liep red fox niet meer voluit.
Maar toch nog tweede.
http://media.putfile.com/red-fox-tweede
dus een geslaagde dag