de dressuur ging opzich wel goed, pownie ±4,5 maand ohz, nog nooit op vreemd terein gereden, dus geen wedstrijd ervaring. ze was supper braaf, alleen hadden we proef 4 geoefend terwijl we proef 5 moesten rijden, dat was mij verkeerd doorgegeven

de bak was ook scheef, want toen ik in mijn proef over de hoefslag een rechte lijn reed kwam ik een stuk buiten het hekje uit, en ja mijn lijn was echt recht

Sylvia @ bokt is zo lief geweest foto´s van ons debuut te komen maken, hartstikke bedankt!
het puntenaantal weet ik niet, mijn protocol word opgestuurd deze week, wel had ik volgens de organisatie een 10e of 8e plaats, erg netjes vond ik zelf, er deden combi´s mee in de B.
photo time!
Inrijden...
E naar B in stap
waslijntjes tijdens de middendraf

ontspannen kan ze wel, alleen lukt het niet altijd, ach, ze kan niet ineens alles kunnen toch

volte galoperen
en op de andere hand weer.
dat was ie, de foto´s staan niet op volgorde, Sylvia, echt top dat je voor mij gekomen bent, was erg leuk je te ontmoeten, kom snel een keer langs zou ik zeggen!!!
en wat vinden jullie ervan? redelijk netjes toch?

Maar je bent ook één van de weinigen die blijven lachen als 't paard naar buiten uitbreekt en de bak uithuppelt, oftwel: complimenten
?)
), een paar foto's van het losrijden rond 10:45 uur, het mennen (de eerste 2 combinaties) en de proef voor Janneke, een blonde mevrouw op een mooie Haf.
iig gefeliciteerd met je 10e plaats !