We kwamen lekker op tijd aan in Ede en zijn meteen het parcours gaan lopen.
Tara was met opzadelen erg relaxt,maar toen we aan kwamen stappen op het losrijterrein moest er toch wel even een paar keer opzij worden gesprongen voor rondslingerende hooiplukken en strobalen die volgens Tara gewoon in de stal moeten liggen en niet midden op een weiland....

Eenmaal aangekomen werd het Tara duidelijk wat de bedoeling van vandaag was en ze werd langzaam weer relaxt. Hartslag van 54 en toen eindelijk het veld in!
Ze ging wat slingerend op de eerste hindernis af (weg van de rest, een hindernis die uit verschillende hoogtes bestond, enge bomen eromheen, een soortgenoot die langskwam en de andere kant op galoppeerde....allemaal redenen voor Tara om dus te gaan slingeren

Na hindernis 2 leek er een knop om te gaan en ineens begon ze fijn te lopen. Mooi gelijkmatig tempo, en geconcentreerd op wat er komen zou. Volgens de omroepster 'flitsend' over hindernis 3 en super door het heksenoog.
En eenmaal op het veld zat ikzelf helemaal in trance op Tara te genieten dat ze zo fijn liep en kwam ik er nog net op tijd (nou ja, het had iets eerder mogen zijn) achter dat er op het midden van het veld toch ECHT een hindernis op ons stond te wachten.

Het eerste water vond Tara maar vreemd. Dit leek niet op de ECHTE vijvers die we tot nu toe hadden getraind. Maar na enige twijfel van een minuut stak ze toch haar eerste voet in het water en snel daarna de tweede en stapte ze er heel relaxt doorheen alsof ze dacht: tuurlijk, dit is de bedoeling van zo'n waterplas

Dus nam ze de tweede waterbak in draf en uiteindelijk op de terugweg de derde keer door het water gingen we in galop. Eitje

En voordat ik het doorhad waren we alweer gefinisht. Hartslag bij de nakeuring was 72, dus goed hersteld.
Het was een superleuke dag met mooi weer, gezellige mensen en een paard waar ik heel trots op mag zijn (en ben

De startcoupons voor Gorssel worden deze week opgestuurd

Dan gaan we voor het eerst voor het echie!!!
Hieronder de foto's van vandaag:
Bijna 'ready to go'
Hindernis voor het water (jammer van de boom)
Help! Wil je dat ik daar in ga????
Ik dacht het niet!
Nou zeg, heb ik me hierom zo druk lopen maken?
Tweede waterbak in draf (Hey, dit is leuk!!!

En de derde gewoon in galop

De laatste hindernis
Trots en blij over de finish

Nog even afkoelen in het water
Mooi plaatje

Op weg naar de nakeuring

Een welverdiende douche
Paard en groom
Een zeer tevreden stel