Abrahams schreef:Mooie foto's weer gemaakt door ons Zeepaard
Gefeliciteerd met je punt. idd even iets meer aan elkaar rijden maar dat komt vast helemaal goed! Je hebt iig weer even de tijd om te oefenen voor de volgende wedstrijd

Precies, volgende keer gaat het ongetwijfeld beter na wat meer training! 
KimS schreef:hele mooie foto's!
En ja, ze weten het snel of je je zweep mee hebt of niet hoor

Dat komt zeker wel goed.
Proficiat met je eerste wp in het M!
xxx
Stom is dat hè, ze weten gewoon precies wanneer ze je te grazen kunnen nemen en wanneer de zweep weg is! Bedankt!
Zeabiscuit schreef:Citaat:
Mooie foto's weer gemaakt door ons Zeepaard

Natuurlijk weer een grauwe, witte lucht. En dat terwijl ik blauwe lucht en zonnetje besteld had...
Volgende keer wat meer positieve energie sturen Zeabiscuit.
klomp schreef:prachtige foto's weer VValar!! ziet er super uit!! jammer dat niet alles vlekkeloos ging, maar dan heb je weer wat om aan te werken. ik vind jullie een topcombinatie!!! enne...gefeliciteerd met je eerste winstpunt voor het M!! toppie hoor!!
Wat een leuk compliment, bedankt 
Shanna16 schreef:Ziet er goed uit Tabitha! Ik ken het, paarden die in de M ineens slim worden. Gelukkig rijd ik Hillie in de ring altijd zonder zweep.
Gefeliciteerd met je punten, ze wordt steeds mooier!
Oh gelukkig, dus ik ben niet de enige met een slim paard die in de M fratsen krijgt zo te horen!
femkemaats schreef:Gefeliciteerd Punten vielen dan zeker wel mee? Op de foto's is het in iedergeval niet te zien dat ze niet voorwaarts op je been is

Dat is het mooie van foto's 
liesje23 schreef:Mooie foto's hoor, en een mooi dier. Vooral de laatste draffoto is erg mooi. Daar loopt ze volgens mij lekker door haar lijf. En die laatste is ook erg mooi, zo met die sjerp. Je kan trots zijn op je diertje hoor. En, ja wat zijn ze slim

afentoe ( meestal

)
Ze liep tussen de proeven door ook inderdaad fijner dan in de proeven zelf, dus het beeld wat je bij de laatste foto hebt klopt. Ja ben super blij met mijn mooie sjerp (en uranca ook, lekker stoer kijken!)
Ursy schreef:Ha meis, ik vind het ontzettend knap van je!!
Ga je nou ook meedoen aan de selecties in het M1?
Ik heb me inderdaad opgegeven voor de selecties. Vond het een beetje onzinnig om door te blijven rijden in de L2 als ik mijn punten daarvoor al had. Ik zie de selecties meer als een leuke wedstrijd met goede concurrentie. Ze heeft nog niet haar optimale M niveau gehaald, maar met een beetje extra training kan het alleen maar beter gaan, toch?
Hoe gaat het trouwens met jouw (bijna) M paard?? Zitten de knoppen er al op en hoeveel pnt moet je nog?