Aandenken van mijn 8-jarige merrie die overleden is..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vieva

Aandenken van mijn 8-jarige merrie die overleden is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 14:01

hallo allemaal,

Ik wou als aandenken doen hoe mooie en leuke tijd ik met mijn 8-jarige BWP merrie heb gehad, maar eens foto's plaatsen van hoe dankbaar ik haar eigenlijk ben!

Ik heb haar op 8 mei dit jaar in moeten laten slapen waar ze ook geboren is, in belgie dus.
Ze had ernstige koliek en van het rollen omdat het zo pijn deed een slagin haar darm!

Ze was een 8 jarige BWP vos merrie met een bles en 2 witte voetjes, ze was 1.65 hoog en een super lief karakter maar soms ok wel ontdeugend!
Ik had haar vanaf dat ze 4 was. Ze had nog geen wedstrijd ervaring, Ik ben toen haar zelf op gaan leiden en ik was toen ze 5 was L2+6 winstpunten dressuur. Toen op een gegeven moment kreeg ze kuurtjes om niet te hoeven lopen, steigeren dus en ben ik 3 jaar gestopt met wedstrijden wel altijd onderling mee gedaan en wel gewoon thuis het niveau door getraint. Springen vond ze geweldig. Ik groomde eerst bij een meisje en die wist veel van paarden af en zij zit bij een DA in Bodegraven, dus had ze er een keer opgereden en ze zei dat het een super fijn paard was en alles wou doen dat je vroeg alleen ze had gewoon pijn en daardoor kwam ze in verzet. Ik ben toen met haar naar haar DA geweest en die heb mij toen geholpen ze moestdaar die nacht blijven want het was al laat enze zouden de volgende dag foto's van haar rug en benen maken. Toen hebben ze dat gedaan en hebben ze haar ingespoten in haar rug en rechtsachter. Toen moesten we een paar keer terug voor controle. En steeds ging het beter met rijden en we hadden ook al een nieuw springzadel, buikflap, beugels, beugelriemen en dekjes gehaald omdat ik eigenlijk met haar zou gaan springen. Helaas hadden we haar niet verzekerd en we hadden dus net alles nieuw gekocht en die inspuitingen laten doen en ook nog nieuw speciaal beslagin Bodegraven. en We hebben dus veel geld verloren dus hebben we nu 1,2,3 geen geld om een nieuwe te kopen!
Ik mis haar zo, iedere dag nog steeds, ik heb niemand om meer mee te rijden, te knuffelen, te praten, en vertroetelen.

hier dus foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Niet op mijn hoofd letten!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatste foto's recent van haar! heb er nog meer maar er moegen er maar 15 in totaal op!
Afbeelding
Hierboven samen in de wei met haar beste vriendinnetje Nikita van Wilke hier @ bokt. Nikita is haar beste vriendin verloren! Ze warem zo Intiem samen ze stonden zoals je ziet bijne in elkaar!
Afbeelding

dit was het dus bedankt reacties mogen!

ChristinaW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:05

leuke foto's en mooi paardje!
Dat is echt erg ja
Ergste wat er is om je paardje te laten inslapen!
Gelukkig heb je er nog mooie herrineringen aan en hopelijk vind je ooit weer een leuk paard waar je ook iets moois mee kunt opbouwen

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 14:07

@ Chrisy: Bedankt het is idd het ergste wat er is, ik heb idd aandenken aan haar: ik heb een stuk staart van haar, stuk manen en heel haar voorplukje!

Soph12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:40

sterkte met het verwerken.. het is een erg leuk paard zeg!

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 14:43

@Sophie_Kurk: heel erg bedankt, ja idd het was een leuk paard met een lief karakter!

Julia_Romeo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:36

Sterkte..
Mijn moeders paard is ook zo overleden (met koliek en slag in de darm).

Wilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:13

He Max!! Leuk dat je dit topic hebt gemaakt! Nikita was echt gek op vamp, ze stonden altijd samen in de wei, zo dicht mogelijk bij elkaar!! Nikita mist haar...

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 20:15

Hoi Lieve Wil, dankt dat je reageerd, ja ze waren echt gek opelkaar!
Ik weet zeker dat vamp nog elke dag bij haar in de wei staat maar dan kan nikita haar niet zien!

Wilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:21

En ik weet zeker dat vamp jou nooit zal vergeten! Je moet aan de leuke dingen denken!

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 20:22

ja idd

valleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:26

heey , super erg verhaal , ik denk ook dat er niets erger is dan je paard of pony laten inslapen...Veel sterkte!!!!!groetjes valerie

Inèske

Re: Aandenken van mijn 8-jarige merrie die overleden is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:27

Oh, zo erg,

hopelijk vind je gouw ergens een verzorgpaardje die je met hart en ziel graag kunt zien...

veel sterkte

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 20:28

Valleke en Ineske, dank jullie wel ik hoop snel ook iets te vinden!