Ik wou als aandenken doen hoe mooie en leuke tijd ik met mijn 8-jarige BWP merrie heb gehad, maar eens foto's plaatsen van hoe dankbaar ik haar eigenlijk ben!
Ik heb haar op 8 mei dit jaar in moeten laten slapen waar ze ook geboren is, in belgie dus.
Ze had ernstige koliek en van het rollen omdat het zo pijn deed een slagin haar darm!

Ze was een 8 jarige BWP vos merrie met een bles en 2 witte voetjes, ze was 1.65 hoog en een super lief karakter maar soms ok wel ontdeugend!

Ik had haar vanaf dat ze 4 was. Ze had nog geen wedstrijd ervaring, Ik ben toen haar zelf op gaan leiden en ik was toen ze 5 was L2+6 winstpunten dressuur. Toen op een gegeven moment kreeg ze kuurtjes om niet te hoeven lopen, steigeren dus en ben ik 3 jaar gestopt met wedstrijden wel altijd onderling mee gedaan en wel gewoon thuis het niveau door getraint. Springen vond ze geweldig. Ik groomde eerst bij een meisje en die wist veel van paarden af en zij zit bij een DA in Bodegraven, dus had ze er een keer opgereden en ze zei dat het een super fijn paard was en alles wou doen dat je vroeg alleen ze had gewoon pijn en daardoor kwam ze in verzet. Ik ben toen met haar naar haar DA geweest en die heb mij toen geholpen ze moestdaar die nacht blijven want het was al laat enze zouden de volgende dag foto's van haar rug en benen maken. Toen hebben ze dat gedaan en hebben ze haar ingespoten in haar rug en rechtsachter. Toen moesten we een paar keer terug voor controle. En steeds ging het beter met rijden en we hadden ook al een nieuw springzadel, buikflap, beugels, beugelriemen en dekjes gehaald omdat ik eigenlijk met haar zou gaan springen. Helaas hadden we haar niet verzekerd en we hadden dus net alles nieuw gekocht en die inspuitingen laten doen en ook nog nieuw speciaal beslagin Bodegraven. en We hebben dus veel geld verloren dus hebben we nu 1,2,3 geen geld om een nieuwe te kopen!

Ik mis haar zo, iedere dag nog steeds, ik heb niemand om meer mee te rijden, te knuffelen, te praten, en vertroetelen.

hier dus foto's
Niet op mijn hoofd letten!

Laatste foto's recent van haar! heb er nog meer maar er moegen er maar 15 in totaal op!
Hierboven samen in de wei met haar beste vriendinnetje Nikita van Wilke hier @ bokt. Nikita is haar beste vriendin verloren!

dit was het dus bedankt reacties mogen!