1.
1e sprongetje. (we hebben van tevoren gekeken met de takken of het veilig genoeg was om te springen)2.
En terug3.
Wat hoger. Ik houd haar hier iets te vast maar wist niet wat ze na de sprong zou gaan doen. Ze kan nog wel eens zo zijn dat ze zich ertussenuit wil gaan, maar kon haar makkelijk terugnemen. Maar toch leuke foto vind ik 
4.
En 'durfde' toen ook ies meer mee te geven.Hierna nog wat door het bos gehobbelt en toen even wat dressuur gereden in het zand. Niet geweldig, ook maar even gedaan maar toch.
Commentaar op mijn houding is niet nodig, ik weet het zelf en werk eraan. Maar was meer met de dramkont bezig dan met wat anders.
Mijn handen heb ik trouwens zo (ook met de teugels) om haar ruimte te kunnen geven om naar beneden te gaan maar ook weer makkelijker terug te nemen of igg weerstand te bieden als ze weer verder ging met haar drambui. (zoals op foto 7, buitenteugel opvangen en binnenkant ruimte geven om te kunnen zakken. En wil ze weer weg hoef ik mijn hand maar te draaien en weer 'vast'.)
5.
Spannend
6.
Ontspanning begint te komen7.
Dramkont8.
Weer wat meer ontspannen.9.
En ze blijft ondertussen toch nog wat drammen10.
11.
Andere hand eerst weer spanning. En toen ging het een stuk beter en was de fotografe even ergens anders mee bezig 
Toen kwam showbeest Nike naar boven
12.
13.
Mijn houding
(binnenteugel is hier wat losser zodat ze ook de ruimte heeft om haar hoofd/hals naar beneden te brengen + bocht maken)14.
Weer mijn houding

15.
En toen uitdraven waarbij Nike even een 'gooien met die beentjes-show weggaf

En Oscar en Chingyi
(kloppende)Hom Oscar
Ook springen
Liggen in het zand met ChingYi erop. Hij bleef zo een tijd liggen tot hij op mocht staan.
En dat was het weer..